Κατά 9,5% συρρικνώθηκε η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων το πρώτο τρίμηνο του 2016, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2015. Διαμορφώθηκε σε 451 εκατ. ευρώ έναντι 586 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί η Gfk Ελλάδας τη μεγαλύτερη πτώση (38,1%) σημείωσαν τα προϊόντα πληροφορικής, ενώ οι τηλεπικοινωνίες με αύξηση 5,1% (συνολικά έσοδα 141 εκατ. ευρώ) και οι μεγάλες οικιακές συσκευές με αύξηση 11% (99 εκατ. ευρώ) ήταν οι μοναδικές κατηγορίες, από αυτές που μετρά η Gfk, που κινήθηκαν ανοδικά. Η πτώση της αγοράς της πληροφορικής (στα 89 εκατ. ευρώ) οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η σύγκριση γίνεται με το διάστημα που υπήρχε η θετική επίδραση του προγράμματος «Ψηφιακή Αλληλεγγύη».
Τα Ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά μειώθηκαν 13,2% με την υποκατηγορία της αγοράς των τηλεοράσεων να σημειώνει πτώση 11,7%, εξαιτίας κυρίως της σύγκρισης με το πρώτο τρίμηνο πέρσι όπου υπήρχε η θετική επίδραση της μετάβασης των νησιών σε ψηφιακό σήμα.
Η πτώση του τομέα των Φωτογραφικών Ειδών ήταν 15,3% , οι μικρές οικιακές συσκευές σημείωσαν οριακή μείωση 0,3%, και τα Είδη Εξοπλισμού Γραφείου & Αναλωσίμων μειώθηκαν κατά 11,6%.
Στις Τηλεπικοινωνίες η κατηγορία των έξυπνων κινητών συνέχισε να καταγράφει ανοδική τάση ωφελώντας και τις πωλήσεις των ακουστικών, ενώ θετική ήταν και η κατηγορία των wearables.