Νέα υπηρεσία η οποία αρχικά θα είναι διαθέσιμη για τα προϊόντα υγείας, ομορφιάς, παιδικής φροντίδας και τα παραφαρμακευτικά και στη συνέχεια θα επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες λανσάρει το Skroutz σε συνεργασία με το γραφείο της VISA Europe.
Όπως εξήγησαν τα στελέχη της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου η νέα αυτή υπηρεσία προτείνει στον καταναλωτή το πιο συμφέρον καλάθι αγοράς, συνυπολογίζοντας τη συνολική αξία των προϊόντων, τη διαθεσιμότητα, το χρόνο παράδοσης και το κόστος των μεταφορικών, μέσα από εκατοντάδες χιλιάδες δυνατούς συνδυασμούς στα συνεργαζόμενα καταστήματα. Ο καταναλωτής μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία του checkout και της πληρωμής μέσα στην ιστοσελίδα. Επίσης τα εγγεγραμμένα μέλη της ιστοσελίδας που θα κάνουν συχνή χρήση της υπηρεσίας, θα απολαμβάνουν προσωποποιημένες προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης, που θα παρέχει το Skroutz σε συνεργασία με τράπεζες και εμπορικές επιχειρήσεις.
Η Skroutz κατέχει ηγετική θέση στις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα με 5,6 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, 156 εκατομμύρια χτυπήματα το χρόνο και 2.000 e-shops με 12 εκατομμύρια προϊόντα. Ικανοποιητικό είναι και το οικονομικό της αποτέλεσμα. Ο κύκλος εργασιών της το 2015 ανήλθε στα 6,5 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 45% σε σύγκριση με το 2014, ενώ τα κέρδη προ φόρων ήταν 900.000 ευρώ έναντι 601.000 ευρώ ένα χρόνο πριν. Η ιστοσελίδα κατά μέσο όρο το μήνα δέχεται 16 εκατ. επισκέψεις. Η ιστοσελίδα το 2011 απασχολούσε 33 εργαζόμενους και σήμερα 125.