Στις τελευταίες παγκόσμιες αναφορές του πρώτου τριμήνου του 2016, “Strategy Analytics και International Data Corporation (IDC)”, σχετικά με την αγορά smartphone, η Huawei είναι καταχωρημένη ως η τρίτη κορυφαία σε πωλήσεις εταιρεία κατασκευής συσκευών σε όλο τον κόσμο.
Τα ευρήματα αυτά επιδεικνύουν την ανάπτυξη και το momentum του Consumer Business Group της Huawei, το οποίο απέστειλε πάνω από 28,3 εκατομμύρια τεμάχια κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2016, μια αύξηση 64% σε ετήσια βάση.
Πιο συγκεκριμένα, η Huawei ήταν ο μοναδικός κατασκευαστής συσκευών μεταξύ των τριών πρώτων ο οποίος διατήρησε ταχεία ανάπτυξη, καθώς οι συνολικές παγκόσμιες αποστολές smartphone μειώθηκαν κατά 3% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2015.
Η Huawei ανακοίνωσε επίσης ότι κατέγραψε ανάπτυξη στις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και της Σκανδιναβίας, σύμφωνα με την ανάλυση του GfK που διεξήχθη σε 15 χώρες.
Τα νέα smartphone της Huawei την σταθεροποιούν στην τρίτη κορυφαία θέση
Σύμφωνα με τη δημοσιονομική έκθεση του πρώτου τριμήνου της Huawei, οι αποστολές της εταιρείας αυξήθηκαν 44% σε ετήσια βάση, ενώ οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 61%. Στοιχεία της IDC δείχνουν ότι στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2016, η Huawei κατείχε το 8,5% του μεριδίου της αγοράς, ενώ την περσινή χρονιά το 5%.
Τον Απρίλιο του 2016, η Huawei προώθησε ένα νέο κινητό, το Huawei Ρ9, εξοπλισμένο με μια φωτογραφική μηχανή διπλού φακού κατασκευασμένο από κοινού με τη διάσημη εταιρεία οπτικών, Leica. Διανύοντας το δεύτερο τρίμηνο του 2016, το P9 θα προωθήσει περαιτέρω την ανάπτυξη της Huawei στην παγκόσμια αγορά των μέσων και των high-end smartphones. Τα στοιχεία δείχνουν ήδη ότι το P9 ξεπέρασε σε πωλήσεις τον προκάτοχό του, το Huawei P8, μέσα στην πρώτη εβδομάδα από το λανσάρισμά του.
Δυναμική ανάπτυξη στην Περιφέρεια Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και των Σκανδιναβικών Χωρών
Σύμφωνα με τις αναφορές μέτρησης των POS από την GfK, η Huawei συμπεριλαμβανομένης της Honor κατέγραψαν αποτελεσματική ανάπτυξη στην Περιφέρεια Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και των Βορείων Χωρών: η εταιρεία κατέκτησε μερίδιο αγοράς όγκου 11,6% στην περιοχή το πρώτο τρίμηνο του 2016, μια αύξηση στις πωλήσεις των smartphones της Huawei / Honor της τάξης του 293% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2015.
Η GfK σημείωσε ότι οι πωλήσεις των smartphones της Huawei/Honor παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη στις εξεταζόμενες χώρες, (σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους) 124% στην Τσεχία, 118% στη Δανία, 512% στη Φινλανδία, 214% στην Ελλάδα, 82% στη Νορβηγία, 833% στην Πολωνία, 252% στη Ρουμανία και 435% στη Σουηδία. Η Αυστρία παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου αγοράς με αύξηση 1144%. Το πρώτο τρίμηνο του 2016, το μερίδιο αγοράς της Huawei / Honor έφθασε το 10,3% στην Αυστρία.
Η ανάλυση δείχνει ότι η στρατηγική της Huawei να επικεντρωθεί σε premium mid-to-high end προϊόντα ήταν επιτυχής. Σύμφωνα με την έκθεση μετρήσεων POS της GfK το πιο δημοφιλές smartphone των Huawei/Honor στην περιοχή είναι το P8 Lite: κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016 κατέκτησε υψηλή θέση μεταξύ των 10 κορυφαίων συσκευών που αντιπροσωπεύουν το 27% της αγοράς.
Η ανάλυση δείχνει μια αυξανόμενη τάση που θέλει τα smartphones με μεγαλύτερες οθόνες να γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, ειδικά στα μεγέθη μεταξύ των 5 και 5.5 ιντσών. Αν και το 1ο τρίμηνο του 2015 το μερίδιο αγοράς των smartphones με μέγεθος οθόνης μεταξύ 5 και 5,5 ιντσών ήταν 22% στην περιοχή της Σκανδιναβίας και της Κεντρικής Ευρώπης, κατά τους τρεις πρώτους μήνες του 2016 διπλασιάστηκε.
Όλα τα στοιχεία της GfK βασίζονται στις μετρήσεις των POS για smartphones, πωλήσεις βάσει μονάδων και GfK Panelmarket, για τις περιόδους Τ1 / 2016 (Ιανουάριος-Μάρτιος 2016) και το Τ1 / 2015 (Ιανουάριος-Μάρτιος 2015) που καλύπτουν τις αγορές της Αυστρίας, της Κροατίας, της Τσεχίας, της Ελλάδας, της Ουγγαρίας, της Πολωνίας, της Ρουμανίας, του Ισραήλ, της Εσθονίας, της Λετονίας, της Λιθουανίας της Δανίας, της Φινλανδίας και της Σουηδίας.