Θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης συνεχίζει να καταγράφει μέχρι και το Φεβρουάριο του 2016 (+76,6% αύξηση του όγκου πωλήσεων συγκριτικά με το 2015) η αγορά των wearables στην Ελλάδα έπειτα από μια δυναμική αύξηση των πωλήσεων στο κλείσιμο του 2015, ανάπτυξη όμοια με αυτή της συνολικής αγοράς της Ευρώπης (+77% αύξηση του όγκου πωλήσεων το Φεβρουάριο του 2016 έναντι 2015).
Τα παραπάνω στοιχεία ανακοίνωσε η GfK (εταιρεία απογραφής πωλήσεων λιανικής) σημειώνοντας παράλληλα πως ο τρόπος που θα λειτουργούμε στην καθημερινότητά μας φαίνεται να αλλάζει σημαντικά στο μέλλον, καθώς όλο και περισσότερες «έξυπνες συσκευές» μπαίνουν στη ζωή μας με στόχο να την κάνουν πιο εύκολη. Ο Έλληνας χρήστης υιοθετεί τη νέα αυτή τάση στους ίδιους ρυθμούς με τον μέσο ευρωπαίο, χωρίς ωστόσο να αντιλαμβάνεται πλήρως τα επιπρόσθετα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας συσκευής, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο σχεδιασμό και το προσωπικό στυλ.
Η χρήση των wearables σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν περιορίζεται πια στην απλή καταγραφή μιας οποιαδήποτε δραστηριότητας, αλλά επεκτείνεται και στους τομείς της υγείας, της ασφάλειας και στην εύρεση τοποθεσίας. Η δυνατότητα να προσαρμόζει κανείς τις λειτουργίες ενός wearable στις προσωπικές του επιθυμίες και ανάγκες, αποτελεί το μέλλον αυτών των συσκευών.
Η βιομηχανία της μόδας αρχίζει να εισέρχεται κι αυτή σταδιακά στην αγορά, ενσωματώνοντας τη συγκεκριμένη τεχνολογία σε ρούχα, υποδήματα, και κοσμήματα.
Σύμφωνα πάντα με την GfK σε αντίθεση με την Ευρώπη, ο ανταγωνισμός στον ελληνικό χώρο των wearables παραμένει χαμηλός αλλά σταδιακά αυξανόμενος, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι παίκτες έρχονται να καλύψουν τη ζήτηση, σε μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει. Τα «έξυπνα ρολόγια» Smartwatches και τα Health και Fitness Trackers παραμένουν οι δυο μεγαλύτερες κατηγορίες της ελληνικής αλλά και της παγκόσμιας αγοράς, καταγράφοντας διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+50% και +93% αντίστοιχα, η αύξηση του όγκου πωλήσεων το Φεβρουάριο του 2016 συγκριτικά με το 2015), ενώ με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς κινείται και η κατηγορία των Wrist Sport Computers. Στην Ελλάδα 1 στους 2 χρήστες wearable αγοράζει κάποιο «έξυπνο ρολόι», όταν στην Ευρώπη 1 στους 2 προχωρά σε αγορά ενός Health & Fitness Tracker.