Έπειτα από προετοιμασία 3,5 ετών και με όπλο την καινοτομία η διαδικτυακή πλατφόρμα Tripinview, ξεκινά επίσημα το ταξίδι της. Αποτελεί δημιούργημα της νεοφυούς εταιρείας Geotag με συνιδρυτές τους Αχιλλέα Χατζινίκο και Ευάγγελο Κασιμάτη.
Το Tripinview.com, επένδυση ύψους 3 εκατ. ευρώ, είναι ο πρώτος οπτικός ταξιδιωτικός ιστότοπος στον κόσμο, ο οποίος επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν την ακτογραμμή της Μεσογείου, με 300 ώρες βίντεο και 800.000 φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, μέτρο προς μέτρο, όπως είναι στην πραγματικότητα.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Geotag, κ. Χατζηνίκο, «η πρωτοτυπία της πλατφόρμας βρίσκεται στο συνδυασμό 4 + 2 καινοτομιών, δηλαδή 6 συστατικά που δεν είχαν συνδυαστεί, ποτέ μέχρι σήμερα, με αυτό τον τρόπο. Το πρώτο είναι ότι υπάρχει ταυτόχρονη κινηματογράφηση και φωτογράφιση της ακτογραμμής. Το δεύτερο είναι ότι η ακτογραμμή είναι πλήρης, δηλαδή σε κάθε χώρα είναι αποτυπωμένη σε φωτογραφίες και video «μέτρο προς μέτρο». Το τρίτο είναι ότι όλη αυτή η κινηματογραφική και φωτογραφική αποτύπωση γίνεται από επανδρωμένο ελικόπτερο και το τέταρτο είναι ότι αυτό το οπτικό υπερθέαμα παρουσιάζεται δωρεάν σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα, που προσφέρει συγχρονισμένο και γεωδαιτημένο το οπτικό υλικό. Οι δύο επιπλέον καινοτομίες βρίσκονται στο γεγονός ότι το video και οι φωτογραφίες μπορούν να εναλλάσσονται κατά την πλοήγηση μεταξύ τους και το ένα να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το άλλο. Ταυτόχρονα η θέση προβάλλεται πάνω σε χάρτη για κάθε μέτρο της ακτογραμμής και ο χάρτης αποτελεί τον οδηγό (controller) του video και των φωτογραφιών».
Όπως επίσης τόνισε ο ίδιος στην πρώτη επίσημη παρουσίαση της πλατφόρμας, στο Tripinview η Geotag εφαρμόζει πολλαπλά μοντέλα για την αποκόμιση διαφημιστικών εσόδων και σύμφωνα με το επιχειρηματικό της πλάνο από φέτος τα έσοδά της θα μπορούν να καλύπτουν τα έξοδα λειτουργίας της. Απαντώντας στο ερώτημα τι θα έκανε αν είχε πρόταση εξαγοράς της εταιρείας σημείωσε πως θα το εξέταζε εφόσον η πρόταση είναι συμφέρουσα από άποψη οικονομική. Πρόσθεσε πάντως πως η Geotag είναι στημένη έτσι ώστε να είναι σε θέση να προσελκύσει επενδυτικά κεφάλαια που ενδιαφέρονται να τοποθετήσουν τα χρήματά τους σε πιο ώριμες εταιρείες (equity funds). Συμπλήρωσε πως η Geotag θα είναι σε ένα τέτοιο σημείο και πιθανώς θα αναζητήσει χρηματοδότηση στο τέλος του 2017, ή το νωρίτερο εντός του 2017. Στις πηγές εσόδων της περιλαμβάνονται και πιθανές συνεργασίες που θα συναφθούν με τουριστικούς φορείς διαφόρων χωρών ή Περιφερειών, ενώ είναι σε θέση να διαθέτει το περιεχόμενο που έχει παραχθεί ακόμα και σε ανταγωνιστές ιστοσελίδες.
Ο επικεφαλής της Geotag υπογράμμισε ακόμη ότι «στη δύσκολη αυτή συγκυρία για τη χώρα, η επένδυση στο Tripinview είναι μία από τις μεγαλύτερες, που έγινε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα από start-up εταιρεία στο χώρο της Πληροφορικής. Στόχος είναι το tripinview να γίνει ο νέος τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι εξερευνούν προορισμούς και προγραμματίζουν τις διακοπές τους. Με αυτόν το στόχο υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης, το οποίο προβλέπει εμπλουτισμό του υλικού τόσο α) σε επίπεδο ακτογραμμών, όπως Κροατία, Καραϊβική, Μεξικό και β) σε επίπεδο ενδοχώρας (ποτάμια, βουνά, λίμνες, πόλεις), όσο και σε επέκταση σε άλλες χώρες. Στην κατεύθυνση αυτή, η Geotag Aeroview έχει ήδη παρουσία, εκτός από την Ελλάδα, στην Ιταλία, την Τουρκία και τη Γερμανία».
Η πλατφόρμα διατίθεται σε web, σε web mobile, σε IOS app και σε Android app και σήμερα παρουσιάζει την ακτογραμμή της Ισπανίας, της Τουρκίας και της Γαλλίας στη Μεσόγειο, μέρος της ακτογραμμής της Πορτογαλίας και ολόκληρη την ακτογραμμή της Ελλάδας, της Ιταλίας, του Μονακό και της Μάλτας, με συνολικό μήκος 40.000 χιλιόμετρα. Το σύνολο του οπτικού υλικού (φωτογραφίες και βίντεο) είναι πλήρως γεωδαιτημένο και παρουσιάζεται μέσα από μια παγκοσμίως καινοτόμο τεχνολογία που ονομάζεται TriSynchron (Tri-media Synchronization).