Αντικαθίσταται από τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, επιβεβαιώνοντας την έντονη φημολογία των τελευταίων εβδομάδων, ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΓΓΤΤ) Δημήτρης Τζώρτζης.
Στη θέση του, σύμφωνα με πληροφορίες, τοποθετείται ο Βασίλης Μαγκλάρας πολιτικός επιστήμονας ο οποίος υπήρξε στέλεχος της ΚΕΔ (Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου) συνέχισε στην ΕΤΑΔ (Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου) ενώ τους τελευταίους μήνες υπήρξε διευθυντής του γραφείου της υφυπουργού Βιομηχανίας Θεοδώρας Τσάκρη.
Eίναι γνωστό στην τηλεπικοινωνιακή αγορά ότι ο κ. Τζώρτζης έκανε προσπάθειες να προχωρήσουν σημαντικά ζητήματα όπως είναι μεταξύ άλλων το Εθνικό Σχέδιο Ευρυζωνικότητας και η αδειοδότηση συχνοτήτων. Πρόσφατα μάλιστα ο ίδιος ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, έκανε μνεία στο Εθνικό Σχέδιο Ευρυζωνικότητας μιλώντας στο Συνέδριο του ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Εταιρειών Πληροφορικής και Επικοινωνιών).
Ωστόσο, από τη μεριά του κ. Σπίρτζη δεν έχει προωθηθεί καμιά λύση στα πολλά ανοιχτά ζητήματα. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έχει πλήρως απαξιωθεί μένοντας πάνω από χρόνο χωρίς πρόεδρο, τα δημόσια ταμεία χάνουν έσοδα εκατ. ευρώ από την καθυστέρηση στην αδειοδότηση συχνοτήτων και οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας δεν μπορούν να προχωρήσουν απρόσκοπτα τα επενδυτικά τους προγράμματα αφού δεν επιλύεται το θέμα της αδειοδότησης των κεραιών. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάποιες από τις αναγκαίες διαδικασίες για τις συχνότητες προωθήθηκαν το καλοκαίρι με την υπηρεσιακή κυβέρνηση πριν τις τελευταίες εκλογές, όταν δηλαδή ο κ. Τζώρτζης είχε προϊστάμενο τον υπηρεσιακό υπουργό Οικονομίας Υποδομών Νίκο Χριστουδουλάκη. Έκτοτε πάλι όλα «πάγωσαν» χωρίς επαρκή εξήγηση ή εναλλακτικές λύσεις.