Χωρίς να αποσύρει το ενδιαφέρον της για εξαγορά της Nova σε συνεργασία με την Wind, η Vodafone «κτίζει» τη θέση της στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης με το «πακέτο» υπηρεσιών Vodafone Home triple play (τηλεφωνία, internet, TV).
Σύμφωνα με τον Αχιλλέα Κανάρη, εμπορικό διευθυντή καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία με την κίνησή της αυτή «ενισχύει δυναμικά την πρότασή της στη συνδρομητική τηλεόραση, μια αγορά που συνεχώς μεγαλώνει και στην Ελλάδα, καθώς αυξάνονται οι απαιτήσεις των νοικοκυριών για ολοκληρωμένες λύσεις και υπηρεσίες που προσφέρονται από έναν πάροχο, με ενιαία εξυπηρέτηση και απόλυτο έλεγχο του κόστους».
Στο ερώτημα τι διαφορετικό προσφέρει ώστε να ανταγωνιστεί το OTE TV και τη Nova, ο κ. Κανάρης σημειώνει στο infocom.gr: «Το Vodafone TV είναι μία εναλλακτική πρόταση που παρουσιάζει η Vodafone για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε σύγκριση με τα υφιστάμενα πακέτα συνδρομητικής. Ξεχωρίζει διότι προσφέρει πραγματική on Demand εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδρομητές να απολαμβάνουν όλο το περιεχόμενο όποτε ακριβώς το επιθυμούν οι ίδιοι, με λειτουργίες stop, start, FW, RW, καθώς και το πιο πλήρες πακέτο ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια. Προσφέρει περισσότερους από 10.000 τίτλους που ανανεώνονται διαρκώς, οι μισοί εκ των οποίων διατίθενται χωρίς καμία επιπλέον χρέωση και περιλαμβάνουν πασίγνωστες τηλεοπτικές σειρές, καθώς και παιδικές σειρές και ταινίες μεταγλωττισμένες στα ελληνικά. Επίσης, οι συνδρομητές απολαμβάνουν πρώτοι όλες τις μεγάλες νέες κυκλοφορίες μετά από την προβολή τους στους κινηματογράφους».
Η προοπτική της υπηρεσίας συνδρομητικής τηλεόρασης της Vodafone είναι να συνεχίσει να εμπλουτίζει τις δυνατότητες του video on demand, δεδομένης της τάσης για την προσφορά διαδραστικών υπηρεσιών ενώ στόχος είναι η ψυχαγωγία να είναι διαθέσιμη οπουδήποτε, οποτεδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή. Η συνδρομητική τηλεόραση της Vodafone προήλθε ουσιαστικά από την αναβάθμιση της υπηρεσίας hol TV (η Vodafone έχει συγχωνεύσει την hellas online) η οποία πλέον παρέχεται σε συνδυασμό με τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.
Όπως εκτιμάται πρόκειται για το πρώτο βήμα που κάνει η Vodafone στη συνδρομητική τηλεόραση στη χώρα μας και μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο ως προς τη Forthnet – Nova. Ανάλογες κινήσεις έχει κάνει ο όμιλος Vodafone σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται καθώς η τάση διεθνώς είναι ο συνδυασμός των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών με την συνδρομητική τηλεόραση.
Υπενθυμίζεται ότι η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στη χώρα μας βρίσκεται στο 24% και ο ανταγωνισμός μεταξύ των τηλεπικοινωνιακών παρόχων μετατοπίζεται ολοένα και περισσότερο στη δυνατότητά τους να προσφέρουν ουσιαστικά ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών που συνδυάζει τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες με την ψυχαγωγία.