Η Ericsson παρουσιάζει τέσσερις νέες λύσεις για να βοηθήσει παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας, να εκμεταλλευθούν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούνται καθώς πλησιάζουμε την εποχή του 5G. Οι λύσεις που θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του Mobile World Congress (MWC) 2016, το οποίο θα πραγματοποιηθεί 22-25 Φεβρουαρίου, 2016 στη Βαρκελώνη, Ισπανία.
Με τη βοήθεια των Internet of Things, 5G και cloud, οι πάροχοι υπηρεσιών θα παρατηρήσουν μια αύξηση στους τρόπους διαφορετικών χρήσεων του δικτύου, γεγονός που θα δημιουργήσει νέες αλυσίδες αξιών, οικονομικών μοντέλων και επιχειρηματικών ευκαιριών. Για να μπορέσουν να εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες του μέλλοντος, οι πάροχοι υπηρεσιών θα πρέπει να είναι σε θέση να υποβάλλονται σε διαρκείς μετασχηματισμούς και να υιοθετούν νέους τρόπους για να δημιουργούν αξία στους καταναλωτές.
Παράλληλα με αυτήν την εξέλιξη, η επίδοση δικτύου γίνεται όλο και πιο σημαντική και αποτελεί ένα ολοένα και πιο απαιτητικό έργο. Μια νέα μελέτη, η οποία θα δημοσιευθεί στα πλαίσια του Ericsson Mobility Report στο MWC, αποκαλύπτει πως μια εμπειρία παρακολούθησης, χαμηλής ποιότητας video streaming, μπορεί στην πραγματικότητα να προκαλέσει ένα «διπλό χτύπημα», καθώς δεν οδηγεί μόνο στη μείωση της φήμης της επωνυμίας του πάροχου υπηρεσιών, αλλά στην πραγματικότητα βοηθά και ανταγωνιστές να αποκτήσουν επιχειρηματική αξία.
Παρουσίαση 1: Η υπηρεσία Mobile Broadband for Everyone
Η τελευταία έκθεση Mobility Report της Ericsson, προβλέπει πως 90 τοις εκατό του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει WCDMA/HSPA κάλυψη κινητών ευρυζωνικών δικτύων μέχρι το 2021. Ταυτόχρονα, πάνω από το 50 τοις εκατό του παγκόσμιου πληθυσμού σήμερα εξακολουθεί να στερείται πρόσβαση στο διαδίκτυο, ιδίως στις αναπτυσσόμενες χώρες. Γεγονός που αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για τους πάροχους υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.
Για την υποστήριξη του οράματος της να προσφέρει πρόσβαση mobile Internet σε όλους, η Ericsson αντιμετωπίζει τρεις διαφορετικές προκλήσεις: την αύξηση της επίδοσης δικτύου, τη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας και τη μείωση του κόστους για κινητή ευρυζωνική κάλυψη. Η WCDMA Flow of Users λύση της Ericsson διπλασιάζει την απόδοση δικτύου σε ήδη υπάρχουσες υποδομές, το Zero Touch WCDMA αυξάνει τη λειτουργική αποδοτικότητα δικτύου, κατά ένα συντελεστή τρία και η υπηρεσία Mobile Broadband Expander μειώνει δραστικά το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας κατά 60 τις εκατό, απλοποιώντας παράλληλα τις επεκτάσεις όλων των εκατοντάδων χιλιάδων, αποκλειστικά- 2G site, που ήδη υπάρχουν.
Η υπηρεσία Mobile Broadband for Everyone θα είναι διαθέσιμη το δεύτερο τρίμηνο του 2016
Παρουσίαση 2: Η εφαρμογή Delivering Extreme App Coverage
Στα πλαίσια της εξέλιξης προς το 5G και για τη βελτίωση της απόδοσης και αποτελεσματικότητας της σημερινής LTE τεχνολογίας και για να ανταποκριθεί παράλληλα στις απαιτήσεις του δικτύου, που δημιουργούνται από την αυξανόμενη κίνηση δεδομένων, η Ericsson παρουσιάζει το νέο Ericsson Radio System λογισμικό και hardware. Τα λανσαρίσματα αυτά, υποστηρίζουν την πρώτη εμπορική προσφορά παγκοσμίως LTE ταχύτητας 1Gbps υψηλής μετάδοσης δεδομένων, σε συνέχεια της υπερ-επεκτάσιμης αρχιτεκτονικής δικτύου, ασύρματης πρόσβασης για Cloud RAN.
Το Ericsson Radio System συνοδεύεται με τρία νέα προϊόντα ασύρματης πρόσβασης, υποστήριξης 4×4 MIMO και νέων ζωνών ραδιοφασμάτων. Αποτελεσματικά αντιμετωπίζοντας αιτήματα χρηστών για extreme κάλυψη εφαρμογών, θα κατευθύνει επίσης τις απαιτήσεις για multi-gigabit δυνατότητες και multi-band λύσεις στο backhaul τμήμα του δικτύου, τα οποία η Ericsson επιλύει με νέες προσθήκες μικροκυμάτων στο Ericsson Radio System.
Το Delivering Extreme App Coverage θα είναι διαθέσιμο από το δεύτερο τρίμηνο του 2016.
Παρουσίαση 3: Experience Centric Managed Services
Για τους συνδρομητές, η επίδοση δικτύου και η εμπειρία χρήσης γίνεται ολοένα και σημαντικότερη. Για να βοηθήσει τους πάροχους να γίνουν πιο εμπειρο-κεντρικοί, η Ericsson παρουσιάζει το Κέντρο Λειτουργίας Υπηρεσιών (SOC/ΚΛΥ) και το Κέντρο Διαχείρισης Εμπειριών (EMC/ΚΔΕ) λειτουργίες της Experience Centric Managed Services εμπορικής προσφοράς.
Το Κέντρο Λειτουργίας Υπηρεσιών/SOC παρακολουθεί τις επιδόσεις υπηρεσιών όπως το video streaming και την περιήγηση στο διαδίκτυο, σε πραγματικό χρόνο, το οποίο μεταφράζεται και συσχετίζεται με βάση τις απαιτήσεις επίδοσης του δικτύου. Το Κέντρο Διαχείρισης Εμπειριών/EMC καταγράφει την καταναλωτική εμπειρία και αντίληψη, για παράδειγμα από έρευνες πελατών, social media analytics, έρευνες Αποτελεσμάτων Καθαρής Απόδοσης και αναλύσεις churn, τα οποία μεταφράζονται και ενσωματώνονται στις απαιτήσεις επίδοσης των υπηρεσιών.
Οι πάροχοι υπηρεσιών που διαθέτουν καλύτερη αντίληψη, τόσο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και των καταναλωτικών αντιλήψεων, ως προς την εμπειρία χρήσης, είναι σε καλύτερη θέση να βελτιωθούν και στους δύο τομείς.
Τα νέα χαρακτηριστικά του Experience Centric Managed Services είναι άμεσα διαθέσιμα.
Παρουσίαση 4: Revenue Manager
Το Revenue Manager είναι ένα συγκλίνον προϊόν, χρέωσης και τιμολόγησης σε πραγματικό χρόνο, για πάροχους ψηφιακών υπηρεσιών. Αξιοποιεί μια σημαντική εξέλιξη, την υψηλής διαμόρφώσης αρχιτεκτονική που βασίζεται στο cloud, για την παροχή νέων επιπέδων αυτοματισμού, ευελιξίας και λειτουργικής αποτελεσματικότητας. Πρόκειται για το πρώτο – σύστημα υποστήριξης επιχειρήματικών λύσεων (BSS/ΣΥΕ) σχεδιασμένο για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις της Διαδικτυωμένης Κοινωνίας.
Το προϊόν επιτρέπει σε πάροχους υπηρεσιών να λανσάρουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες σε ημέρες, εστιάζοντας σε νέες ροές εισοδημάτων, σε πραγματικό χρόνο μοίρασμα των εσόδων και να κατευθύνουν την εμπειρία του χρήστη μέσω εξατομικευμένων, πολλαπλών καναλιών αλληλεπιδράσης, ενσωματωμένων analytics και ενιαίας πολιτικής ελέγχου.
Το Revenue Manager 16 θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούνιο του 2016.