Χιλιάδες καταναλωτές και δεκάδες ηλεκτρονικά καταστήματα ανταποκρίθηκαν -και τη φετινή χρονιά- με την ενεργή συμμετοχή τους στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργάνωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A. Από την 1η μέχρι και την 7η Δεκεμβρίου, τα eShops είχαν την ευκαιρία να “συστηθούν” στο καταναλωτικό κοινό μέσω της παροχής ελκυστικών προσφορών, ενώ οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία αντίστοιχα να “βιώσουν” την ελληνική online αγοραστική εμπειρία.
Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο GR.EC.A., η συμμετοχή των ηλεκτρονικών καταστημάτων ήταν ακόμα μεγαλύτερη φέτος, ενώ παράλληλα υπήρξε ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους καταναλωτές. Συγκεκριμένα, καταγράφηκε συγκριτική αύξηση του τζίρου κατά 49,7% την συγκεκριμένη εβδομάδα σε σχέση με την αντίστοιχη του προηγούμενου έτους, καθώς και αύξηση κατά 34% σε σύγκριση με την προηγούμενη ημερολογιακά εβδομάδα (24 – 30 Νοεμβρίου).
Ο θεσμός -πλέον- της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και μέχρι σήμερα αξιολογείται ως ιδιαίτερα πετυχημένος. Η συγκεκριμένη δράση έχει την υποστήριξη -και τελεί υπό την αιγίδα- του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κ. Αντώνης Παπαδεράκης, χαιρέτισε την προσπάθεια που καταβάλει ο GR.EC.A. και σε κοινή συνέντευξη τύπου, η οποία σηματοδότησε και την έναρξη της εορταστικής Εβδομάδας, δήλωσε ότι “ελπίδα και προσδοκία όλων, είναι ο συγκεκριμένος θεσμός να συμβάλει στην ενίσχυση της δυναμικής που καταγράφει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα”, συμπληρώνοντας ότι “η εν λόγω ενίσχυση αποτελεί στρατηγικό στόχο για το Υπουργείο”, λόγος πολύ σημαντικός για να θέσει την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου υπό την αιγίδα του (Υπουργείου)”.
Για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, ο GR.EC.A. έδωσε στη δημοσιότητα επίσημη λίστα με τα ηλεκτρονικά καταστήματα (περισσότερα από 100) που είχαν ενημερώσει για τη συμμετοχή τους στην Εβδομάδα με αξιόλογες προσφορές, οι οποίες έφταναν έως και το 70%. Στη εν λόγω λίστα συμμετείχαν μεγάλα brands όπως για παράδειγμα Plaisio, Folli Follie, Media Markt, MyShoe, Intersport, You, Viva, Travelplanet24, e-Shop, Pharmacy295, Maison Marasil, και πάρα πολλά άλλα ακόμα, ενώ σημαντική ήταν και η συμβολή των μηχανών σύγκρισης τιμών Skrouts.gr και BestPrice στην προβολή των προσφορών”.