Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, επέλεξε το ολοκληρωμένο πακέτο λύσεων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (όμιλος Entersoft), για την ηλεκτρονική διαχείριση εισερχόμενων & εξερχόμενων παραστατικών με σημαντικό λειτουργικό & οικονομικό όφελος.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» συνεργάζεται με τη Retail@Link, τον καινοτόμο πάροχο λύσεων Software as a Service με 12-ετή εστίαση στην προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, Αρχειοθέτησης και EDI. Συγκεκριμένα, μέσω του online portal R@L e-Invoicing Paperless η εταιρεία αεροδρομίου αποστέλλει αυτόματα & ηλεκτρονικά τα παραστατικά της προς τους πελάτες της με απόλυτη ασφάλεια, την οποία εξασφαλίζει τόσο η ίδια η υπηρεσία, όσο και η χρήση Προηγμένης Ψηφιακής Υπογραφής που αντικατέστησε τους Φορολογικούς Μηχανισμούς. Επιπλέον, με την τοπική λύση αρχειοθέτησης R@L BizDoc Enterprise Edition, κάθε μηχανογραφικό παραστατικό μπορεί να αρχειοθετείται πλέον ηλεκτρονικά, εκμηδενίζοντας το κόστος φύλαξης, αναζήτησης και ανάσυρσης αρχείων και εξυπηρετώντας όλα τα εξερχόμενα αλλά και τα εισερχόμενα παραστατικά. Τέλος, ολοκληρώνοντας την digital λειτουργία τιμολόγησης, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βρίσκεται σε διαδικασία να εξασφαλίζει για επιλεγμένους πελάτες του την αυτόματη καταχώρηση των εξερχομένων παραστατικών απευθείας στα συστήματα των πελατών της χωρίς manual διαδικασίες με τη λύση R@L e-Invoicing EDI και σε πλήρη συμβατότητα με τα IATA Standards.
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, αποτελεί έναν από τους πιο υγιείς οργανισμούς στην Ελλάδα, συμβάλλοντας περίπου σε ποσοστό 2,63% στο Ελληνικό ΑΕΠ (Μελέτη Ο.Π.Α., 2013). Η εταιρεία αεροδρομίου συνεργάζεται με περισσότερους από 300 πελάτες, ανταλλάσσοντας σε ετήσια βάση έναν ιδιαίτερα μεγάλο όγκο παραστατικών. Η Ηλεκτρονική Διαχείριση των παραστατικών της με τις λύσεις της Retail@Link, εξασφαλίζει τάχιστες ηλεκτρονικές συναλλαγές, πλήρη ορατότητα στο status παράδοσης των παραστατικών της καθώς και ιδιαίτερα χαμηλό λειτουργικό κόστος.