Η Ericsson (NASDAQ: ERIC) και η Dialog Axiata (ΧΑΚ: Dial), ο μεγαλύτερος πάροχος συνδεσιμότητας της Σρι Λάνκα, συνεργάζονται για τη διάθεση των υπηρεσιών του Managed Enterprise Cloud στη Νότια Ασία.
Το Managed Enterprise Cloud επιτρέπει στους πάροχους τη δημιουργία και παροχή enterprise software υπηρεσιών white-label, με ευελιξία και αποτελεσματικότητα. Η Ericsson θα εγκαταστήσει και ενσωματώσει το Managed Enterprise Cloud, στο κέντρο δεδομένων της Dialog, όπου θα το διαχειρίζεται εξ αποστάσεως μέσω των Ericsson Global Service Centers. Οι πελάτες του πάροχου έχουν πρόσβαση στις κοινές υπηρεσίες της επιχείρησης, μέσω μιας ασφαλούς δικτυακής πύλης.
Η Ericsson και η Dialog θα λανσάρουν το πρώτο Managed Enterprise Cloud, με μία σουίτα επιχειρηματικών εφαρμογών, οι οποίες θα διατίθενται ως υπηρεσία παροχής υπηρεσιών σε επιχειρήσεις στη Σρι Λάνκα
Κατά το λανσάρισμα, οι διαθέσιμες εφαρμογές θα περιλαμβάνουν έναν e-mail server, έναν web client, ένα πλαίσιο διαχείρισης περιεχομένου, ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και μια πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου σε ένα ενοποιημένο και εύκολα προσβάσιμο interface. Με το Managed Enterprise Cloud, η Dialog θα είναι σε θέση να εξυπηρετεί όλους τους πελάτες της και να συγκεντρώσει διάφορες προσφορές εφαρμογών απο τρίτους, σε μια ενοποιημένη πλατφόρμα, που επιτρέπει την αποτελεσματική πρόβλεψη, καθώς και σημαντικά βελτιωμένο χρόνο διάθεσης στην αγορά.
O Azwan Κhan, Group Chief Operating Officer, της Dialog Axiata, δηλώνει: “Αυτή η συμφωνία σηματοδοτεί ακόμη μια πρωτοποριακή συνεργασία, που έχει ως στόχο την ανάπτυξη του cloud και του επιχειρηματικού τομέα της αγοράς, της χώρας, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί σε οικονομική ανάπτυξη μέσω καινοτόμων εξελίξεων των ICT τεχνολογιών. Η Dialog έχει εδραιώσει τη θέση της ως ο πρώτος πάροχος λύσεων συνδεσιμότητας, στον τομέα των επιχειρήσεων της Σρι Λάνκα, και η στρατηγική συνεργασία μας με την Ericsson αναμφίβολα θα συμβάλει στην ενίσχυση της θέσης μας.”
Ο Jean-Claude Geha, Head of Managed Services, της Ericsson, αναφέρει: “Η έναρξη αυτής της καινοτόμου cloud συνεργασίας, θα ενισχύσει τις υπηρεσίες στην πελατειακή βάση δεδομένων της Dialog και θα υποστηρίξει τη φιλοδοξία της προς την καινοτομία και τη δημιουργία πρόσθετης επιχειρηματικής αξίας προς τους πελάτες της. Η συνεργασία με την Dialog για το λανσάρισμα του Managed Enterprise Cloud επιβεβαιώνει επίσης, τη σκέψη μας και την ηγεσία στο χώρο της τεχνολογίας, στη διαχείριση των υπηρεσιών και του cloud.”
Το Managed Enterprise Cloud είναι ένα μόνο παράδειγμα, από τους τρόπους, με τους οποίους η Ericsson επιτρέπει στους πάροχους να δημιουργούν γρήγορα νέες εμπορικές προσφορές για το cloud, οι οποίες μπορούν να πωληθούν ως υπηρεσία. Άλλα παραδείγματα περιλαμβάνουν τα: Enterprise Mobility Management, Cloud based Push-to-Talk και Virtual Enterprise Gateway.
Η Ericsson εξυπηρετεί τους μεγαλύτερους και πιο καλά οργανωμένους πάροχους παγκοσμίως, βοηθώντας τους να αυξήσουν την ευελιξία τους, ένα βήμα τη φορά. Το IT είναι ένας κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας, δεδομένου ότι επιτρέπει στους πάροχους, τη μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας, βελτίωση του χρόνου κατανάλωσης στην αγορά, την αύξηση της αποτελεσματικότητας και της αξίας στη δικτυωμένη κοινωνία.
Η Dialog, ως ο κορυφαίος πάροχος στη Σρι Λάνκα, παρέχει μια πλήρη γκάμα επιχειρησιακών λύσεων, που κυμαίνονται από επιχειρηματικά δεδομένα συνδεσιμότητας και ήχου, σε καινοτόμες λύσεις διεθνών και των ψηφιακών υπηρεσιών, την τροφοδοσία μεγάλων, αλλά και μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων. Το χαρτοφυλάκιο λύσεων της, περιλαμβάνει προσφορές όπως, Infrastructure as a Service (IaaS), Platform as a Service (PaaS), και Software as a Service (SaaS). Οι υπηρεσίες iDC τηςDialog περιλαμβάνουν ακόμη, υπηρεσίες συνεγκατάστασης μέσω των τριών κέντρων δεδομένων της.