Η MPASS επεκτείνει την παρουσία της στη δυναμική αγορά της Σερβίας με την πρόσφατη συνεργασία της με την Delhaize Serbia, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες Supermarket στη Σερβία και μέλος του Βέλγικου πολυεθνικού ομίλου λιανικού εμπορίου Delhaize Group. Η συνεργασία αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής της MPASS για επέκταση σε νέες αγορές στο εξωτερικό.
Η MPASS ανέπτυξε για λογαριασμό της αλυσίδας Hypermarkets Tempo της Delhaize Serbia, ένα νέο εναλλακτικό κανάλι επικοινωνίας, με τη βοήθεια ειδικά διαμορφωμένων διαδραστικών Info-kiosks που αποτελούν τα νέα ψηφιακά σημεία επικοινωνίας. Οι πελάτες με την εγγραφή τους στην υπηρεσία έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένα εκπτωτικά κουπόνια, αλλά και σε εμπλουτισμένο περιεχόμενο όπως συνταγές, προτάσεις αγορών και φυλλάδιο προσφορών.
Η υπηρεσία αναβαθμίζει την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή μέσω omnichannel ενεργειών, αλλά και βελτιώνει τα οικονομικά αποτελέσματα της αλυσίδας, αυξάνοντας την επισκεψιμότητα στο κατάστημα και τη μέση κατανάλωση ανά πελάτη. Παράλληλα, η αλυσίδα Tempo καταγράφει για πρώτη φορά στοιχεία και προτιμήσεις καταναλωτών μέσω της υπηρεσίας που της παρέχει η MPASS. Η λύση βασίστηκε στην πολύ επιτυχημένη υπηρεσία παροχής ψηφιακών εκπτωτικών κουπονιών για τη δημιουργία loyalty, η οποία παρέχεται ήδη από την MPASS στην ελληνική αγορά.
Ο όμιλος Delhaize έχει δραστηριότητες σε 11 χώρες σε όλο τον κόσμο, ενώ στην Σερβία δραστηριοποιείται από τον Αύγουστο του 2011.
Ο κ. Κώστας Σαραφιανός, Εμπορικός Διευθυντής της MPASS, δήλωσε σχετικά: «Η MPASS επεκτείνοντας την αναπτυξιακή στρατηγική της για επέκταση σε χώρες στο εξωτερικό και ειδικότερα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υλοποιεί μία σημαντική συνεργασία με την Delhaize Σερβίας, βασισμένη στη μεγάλη μας εμπειρία σε τεχνολογικές λύσεις που ενισχύουν τη δέσμευση και την πιστότητα των καταναλωτών. Αυτή η συνεργασία είναι ένα ακόμα βήμα στην εξάπλωση των καινοτόμων λύσεων μας και εκτός Ελλάδος, ενισχύοντας – τώρα και στην Σερβία – την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών».