Το Facebook Inc θέλει τους χρήστες του να ψωνίζουν ρούχα και άλλα προϊόντα απ’ευθείας από τα κινητά τους τηλέφωνα και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί καν να βγαίνουν από το application του.
Σε μια προσπάθεια να προχωρήσει περαιτέρω στο ηλεκτρονικό εμπόριο και να ανταγωνιστεί με το Amazon, το Facebook ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι δοκιμάζει διάφορες λειτουργίες διαφημίσεων που επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράσουν απευθείας μέσω του app.
Λίγοι χρήστες πραγματοποιούν τις αγορές τους από κινητά τηλέφωνα επειδή είναι δύσχρηστα από το περιβάλλον web, αλλά το Facebook ελπίζει να κερδίσει περισσότερα δολάρια σε διαφήμιση αν κάνει πιο εύκολη τη διαδικασία. Οι αγορές αγαθών μέσω κινητού αποτελούν λιγότερο από το 2% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer.
«Ψάχνουμε να δώσουμε στους ανθρώπους έναν ευκολότερο τρόπο για να βρίσκουν τα προϊόντα που θα τους ενδιαφέρουν στο κινητό τους, να κάνουν τα ψώνια τους ευκολότερα και να βοηθούν τις επιχειρήσεις να ανεβάσουν τις πωλήσεις τους” είπε η Emma Rodgers, επικεφαλής του Facebook product marketing για το εμπόριο.
Ανάμεσα στα νέα χαρακτηριστικά που ετοιμάζει είναι οι διαφημίσεις που μεταφέρει τον χρήστη μέσα από τα προϊόντα ενός συγκεκριμένου εμπορικού σήματος χωρίς τον επαναπροσδιορισμό τους σε άλλη τοποθεσία. Για παράδειγμα, ένας χρήστης που κάνει κλικ σε μια διαφήμιση από ένα boutique θα μπορούσε να δει μια εκτεταμένη σελίδα που εμφανίζει πολυάριθμα είδη ένδυσης.
Οι επιχειρήσεις στο Facebook θα είναι επίσης σε θέση να εμφανίζουν τα προϊόντα τους απευθείας στις δικές τους Facebook σελίδες. Και οι χρήστες θα είναι σε θέση να αγοράζουν τα προϊόντα αυτά απευθείας από το Facebook μέσω ενός κουμπιού «αγοράστε τώρα».