Ο ΟΤΕ TV όπως όλα δείχνουν με αιχμή το αθλητικό περιεχόμενο που έχει «μετακομίσει» στην πλατφόρμα του, ανεβάζει το θερμόμετρο του ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη υπηρεσία.
Όπως ανακοινώθηκε οι συνδρομητές του ΟΤΕ ΤV ξεπέρασαν τις 400 χιλιάδες ή με άλλα λόγια από τις αρχές Ιουλίου μέχρι 10 Σεπτεμβρίου η συνδρομητική τηλεόραση του ΟΤΕ προσέθεσε 22.000 νέους συνδρομητές, όταν στο πρώτο εξάμηνο είχε 378.000 συνδρομητές με τους 11.000 εξ αυτών να έχουν προστεθεί στο δεύτερο τρίμηνο. Βάσει στοιχείων εξαμήνου η ετήσια αύξηση συνδρομητών της υπηρεσίας αυτής για τον ΟΤΕ ήταν 27,6%, σημαντικά υψηλότερη από αυτήν του ανταγωνιστή του, δηλαδή της συνδρομητικής τηλεόρασης Nova (Forthnet) που για το τέλος πρώτου εξαμήνου είχε ανακοινώσει 509.088 συνδρομητές αυξημένους σε σχέση με ένα χρόνο πριν κατά 5,5%.
Μιλώντας στους αναλυτές με αφορμή τα αποτελέσματα εξαμήνου ο γενικός διευθυντής Χρηματοοικονομικών του Ομίλου ΟΤΕ Μπάμπης Μαζαράκης είπε πως τα έσοδα από την υπηρεσία της τηλεόρασης αυξήθηκαν 30% σε ετήσια βάση, ενώ σύμφωνα με τον Εκτελεστικό Γενικό Διευθυντή του Ομίλου, Ζαχαρία Πιπερίδη, το 2015 τα έσοδα του ΟΤΕ TV θα ξεπεράσουν τα 80 εκατ. ευρώ και το 2016 τα 100 εκατ. ευρώ. Ο κ. Πιπερίδης με αφορμή την ανακοίνωση των 400 χιλ. συνδρομητών σημείωσε επίσης πως «κάθε μέρα καλωσορίζουμε νέους συνδρομητές στην υπηρεσία μας, ενώ κάθε χρόνο, τα τελευταία 3 έτη, προσελκύουμε πάνω από 100 χιλιάδες νέους συνδρομητές OTE TV».
Βάσει των εκτιμήσεων αναλυτών το περιθώριο ανάπτυξης της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα είναι ακόμα σημαντικό καθώς η διείσδυση στα νοικοκυριά είναι περίπου στο 25% όταν σε άλλες χώρες (αν και οι συγκρίσεις δεν είναι ακριβείς γιατί η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης σχετίζεται και με το επίπεδο των ελεύθερων τηλεοπτικών καναλιών) ξεπερνά το 50%. Σύμφωνα με στοιχεία της ABI Research η παγκόσμια αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης ξεπέρασε τα 900 εκατομμύρια συνδρομητές το 1ο τρίμηνο του 2015, ποσοστό διείσδυσης 48%, με σαφείς τάσεις περαιτέρω ανάπτυξης.