Προς την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και της Μέσης Ανατολής έχει στρέψει τα βλέμματα του το Twitter, αναζητώντας συνεργασία με τοπικές εταιρείες στους τομείς των ειδήσεων, της πολιτικής, των αθλημάτων, της τηλεόρασης και της διασκέδασης.
Ξεκινώντας από την Σιγκαπούρη, Ο Rishi Jaitly, που προάχθηκε σε αντιπρόεδρο των Media για τις συγκεκριμένες περιοχές-στόχους , πρόκειται να εμπλουτίσει τις ομάδες του στις μεγάλες ψηφιακές αγορές όπως η Αυστραλία, η Ινδία, η Ινδονησία αλλά και η Ιαπωνία και σκοπεύει να επεκταθεί και σε νέες αγορές στην ευρύτερη Κίνα και την νοτιοανατολική Ασία.
Ήδη η εταιρεία πραγματοποίησε μία μεγάλη συμφωνία με την MediaCrop στην Σιγκαπούρη για την χρήση της πλατφόρμας SnappyTV και την προβολή βίντεο από την 50η Εθνική παρέλαση της χώρας μέσα από tweets.
Ο Rishi, διατελούσε χρέη Market Director του Twitter στην Ινδία και την νοτιοανατολική Ασία, με εξαιρετικά αποτελέσματα και την επίτευξη πολλών συνεργασιών στις συγκεκριμένες περιοχές. Νωρίτερα στην καριέρα του, υπήρξε επικεφαλής των συμπράξεων δημοσίου-ιδιωτικού τομέα της Google στην Ινδία αλλά και βοηθός του τότε διευθύνοντος συμβούλου Eric Schmidt.