Το Β’ τρίμηνο του 2015, τα έσοδα του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 0,3% σε σχέση με πέρσι, επίδοση που αποτελεί την καλύτερη σε επίπεδο τριμήνου από το 2008. Τα ισχυρά έσοδα είναι αποτέλεσμα κυρίως των δραστηριοτήτων στην Ελλάδα όπου η ανάπτυξη του Broadband (VDSL & 4G), καθώς και η δραστηριότητα της τηλεόρασης ήταν σημαντική. Ο κύκλος εργασιών της σταθερής τηλεφωνίας στην Ελλάδα ενισχύθηκε κατά 0,6%, σημειώνοντας αύξηση σε ετήσια βάση για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο. Η κινητή τηλεφωνία Ελλάδας επέδειξε ανθεκτικότητα, καθώς τα έσοδα από υπηρεσίες της Cosmote μειώθηκαν κατά 4,6%, ελαφρώς βελτιωμένα σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο (Α’ τρίμηνο 2015: -4,9%), παρά το δυσμενές χρηματοοικονομικό περιβάλλον.
H συνολική αγορά πρόσβασης στην Ελλάδα (ενεργοί συνδρομητές λιανικής ΟΤΕ, χονδρική εκμίσθωση γραμμών και συνδρομητές πλήρους Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο) περιορίστηκε κατά 11.000 γραμμές. Η σταθερή τηλεφωνία του ΟΤΕ στην Ελλάδα κατέγραψε καθαρή απώλεια μόνο 9.000 γραμμών πρόσβασης, μία μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τις πρόσφατες περιόδους (απώλεια 29.000 γραμμών το Β’ τρίμηνο του 2014 και 27.000 το Α’ τρίμηνο του 2015).
Το Β’ τρίμηνο του 2015, ο ΟΤΕ προσέλκυσε 35.000 νέους συνδρομητές ευρυζωνικών υπηρεσιών λιανικής, ή το 70% περίπου των συνολικών καθαρών νέων συνδέσεων της αγοράς, φθάνοντας συνολικά τους 1.429.000 πελάτες. Οι ευρυζωνικές υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων VDSL του ΟΤΕ, είχαν προσελκύσει πάνω από 122.000 συνδρομητές στο τέλος του τριμήνου. Ο ΟΤΕ συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς την ενεργοποίηση νέων αστικών κέντρων και την εγκατάσταση υπαίθριων καμπινών, με στόχο να διατηρήσει και να ενισχύσει την πελατειακή του βάση και το μέσο έσοδο ανά πελάτη. Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα προγράμματα VDSL και η σταθερή προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, είναι το όχημα για την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς του ΟΤΕ στις καθαρές νέες ευρυζωνικές συνδέσεις.
Επιπλέον, και το Β’ τρίμηνο του 2015, ο ΟΤΕ συνέχισε να καταγράφει σταθερή αύξηση πελατών στις υπηρεσίες τηλεόρασης. Στις 30 Ιουνίου 2015, ο συνολικός αριθμός συνδρομητών ΟΤΕ TV ανήλθε σε 378.000, με την προσέλκυση 11.000 νέων πελατών στο τρίμηνο. Η απόκτηση των δικαιωμάτων τηλεοπτικής μετάδοσης για τρία χρόνια των αθλητικών διοργανώσεων ποδοσφαίρου UEFA Champions League και UEFA Europa League αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τους συνδρομητές OTE TV στο δεύτερο μισό του 2015.
Τα έσοδα της σταθερής τηλεφωνίας στην Ελλάδα βελτιώνονται σταθερά από το 2013, και μετά από αρκετά χρόνια πτώσης, το Β’ τρίμηνο του 2015 αυξήθηκαν για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο. Τα έσοδα λιανικής σταθερής έμειναν αμετάβλητα στο τρίμηνο, ενώ τα έσοδα χονδρικής και τα έσοδα ICT επίσης συνέβαλαν θετικά στη βελτίωση των εσόδων σταθερής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.
Στο τέλος του Β’ τριμήνου 2015, η Cosmote παρείχε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας σε 7,4 εκατ. πελάτες στην Ελλάδα, με τη συνδρομητική βάση να παραμένει σχεδόν αμετάβλητη σε σχέση με τις 30 Ιουνίου 2014.
Το Β’ τρίμηνο 2015, η πτώση των εσόδων από υπηρεσίες ήταν 4,6%, παρουσιάζοντας μικρή βελτίωση από το προηγούμενο τρίμηνο (Α’ τρίμηνο του 2015: -4,9%), παρά τις πιέσεις στο μέσο έσοδο ανά πελάτη λόγω του μακροοικονομικού περιβάλλοντος.
Εφαρμόζοντας τη στρατηγική της για τη διατήρηση και ανάπτυξη της πελατειακής της βάσης, εστιάζοντας στην εμπειρία του πελάτη και στην υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, η Cosmote έχει επενδύσει στη διατήρηση της υπεροχής του δικτύου της σε κάλυψη και ταχύτητα. Το Β’ τρίμηνο 2015, η Cosmote επέκτεινε περαιτέρω το 4G δίκτυό της, το οποίο σήμερα καλύπτει περίπου το 77% του πληθυσμού της χώρας, υπερέχοντας σημαντικά του ανταγωνισμού. Η εταιρεία διαθέτει ήδη κινητό ευρυζωνικό δίκτυο 4G+, τεχνολογίας LTE Advanced, σε περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αλλά και σε άλλες πόλεις και τουριστικούς προορισμούς.
Η χρήση δεδομένων μέσω κινητών τηλεφώνων συνέχισε να ενισχύεται με ταχύ ρυθμό το Β’ τρίμηνο του 2015 με αποτέλεσμα η ανάπτυξη στην κίνηση δεδομένων στο δίκτυο της Cosmote να αγγίξει το 80% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, κυρίως λόγω των υψηλών ταχυτήτων που προσφέρει το δίκτυο, καθώς και της αυξημένης διείσδυσης των smartphones.
Το Β’ τρίμηνο 2015, ο δείκτης μικτού AMOU της Cosmote Ελλάδας μειώθηκε κατά 7,1% σε 291 λεπτά. Ο δείκτης μικτού ΑRPU για την ίδια περίοδο ήταν €11,8, μειωμένος κατά 3,8% από το Β’ τρίμηνο του 2014.