Τα καλά νέα έρχονται από τα οικονομικά αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου του 2015 και τα έσοδα ξεπέρασαν τις προσδοκίες, ενώ θετικές είναι και οι μελλοντικές προοπτικές. Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 61% στα 502,4 εκατ. δολάρια, τα διαφημιστικά έσοδα ειδικότερα ανέβηκαν κατά 63% στα 452 εκατ. δολάρια, ενώ η ζημιά (στο οικονομικό αποτέλεσμα) περιορίσθηκε σε σχέση με πέρυσι, στα 137,6 εκατ. δολ.
Τα κακά νέα είναι ότι συνεχίζεται η επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των χρηστών, καθώς μέσα στο τελευταίο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά μόνο 2 εκατομμύρια, φθάνοντας τα 304 εκατομμύρια περίπου σε όλο τον κόσμο. Οι περισσοτεροι έχουν πειστεί ότι το Twitter, τουλάχιστον με την τρέχουσα μορφή και λειτουργικότητά του δεν θα μπορέσει να αποκτήσει τη δυναμική και τον όγκο του Facebook.
Η ανησυχία είναι πλέον έκδηλη στο Δ.Σ. της εταιρείας, ενώ ο συνιδρυτής και μεταβατικός διευθύνων σύμβουλος Jack Dorsey, ο οποίος διαδέχθηκε προσωρινά τον Dick Costolo, όταν αποχώρησε ξαφνικά τον Ιούνιο, δήλωσε «Αυτό είναι μη αποδεκτό και δεν είμαστε καθόλου ευχαριστημένοι γι’ αυτό».
Ο επικεφαλής οικονομικών του Twitter Antony Noto δήλωσε ότι «δεν αναμένουμε να δούμε σημαντική αύξηση των χρηστών μας, εωσότου αρχίσουμε να έχουμε πρόσβαση στην μαζική αγορά. Δεν έχουμε ακόμη καταφέρει να ‘περάσουμε’ το μήνυμα για την μοναδική αξία του Twitter, με συνέπεια οι μη χρήστες να αναρωτιούνται ‘γιατί να το χρησιμοποιήσω;’. Με απλά λόγια, το προϊόν μας παραμένει πολύ δύσκολο να χρησιμοποιηθεί».