Το Warply Ad Network και τα ελληνικά online media λένε: «To Καλοκαίρι ανήκει στα ελληνικά διαφημιστικά δίκτυα» και προσφέρουν έκπτωση έως 30% στους διαφημιζόμενους!
«To Καλοκαίρι ανήκει στα ελληνικά διαφημιστικά δίκτυα» είναι το θέμα της καμπάνιας που ξεκίνησε το “Warply Ad Network”, το κορυφαίο premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads. Σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους ελληνικούς δημοσιογραφικούς οργανισμούς και με στόχο την άμεση στήριξη των επιχειρήσεων και των διαφημιζόμενων στην Ελλάδα, το Warply Ad Network και τα online μέσα του δικτύου, προσφέρουν έκπτωση έως και 30% μέχρι και το τέλος Αυγούστου.
Οι διαφημιζόμενοι που θα προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στα mobile app και site των μεγαλύτερων ενημερωτικών μέσων – μέσω του Warply Ad Network – θα επωφεληθούν από τη μεγάλη αυτή έκπτωση έως -30%, ενώ παράλληλα, θα στηρίξουν και την ελληνική οικονομία. Η ενέργεια έχει ήδη ξεκινήσει και τα μέσα που περιλαμβάνονται είναι: Αθηνόραμα, ANT1, Athens Voice ,Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, D.P.G. Digital Media, EnterTV , Gazzetta , Neopolis, Olive Media, Πρώτο Θέμα, The TOC.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Warply, η χρήση του κινητού από τους Έλληνες έχει εκτοξευτεί, με το ποσοστό επισκεψιμότητας στα sites να έχει ξεπεράσει το 65%, το ποσοστό ανάγνωσης mail / newsletter μέσω κινητού ή tablet να είναι 53% και συνολικά ο μέσος όρος χρήσης του κινητού να έχει ξεπεράσει τα 105’ την ημέρα. Σε αυτό το πλαίσιο, το mobile advertising παρουσιάζει τεράστια άνοδο και στην Ελλάδα, με άμεσα πλεονεκτήματα και αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους. Το ελληνικό δίκτυο “Warply Ad Network” και τα ελληνικά online media, αποτελούν έναν πολύ αποτελεσματικό αντίποδα στα μεγάλα δίκτυα του εξωτερικού – με πιο ευέλικτους τρόπους πληρωμής για τους διαφημιζόμενους και πολύ καλά αποτελέσματα.