Διαστάσεις αρχίζει να λαμβάνει το φαινόμενο των ανεξόφλητων λογαριασμών στις τηλεπικοινωνιακές επιχειρήσεις, δοκιμάζοντας την αντοχή κυρίως των εταιρειών που δεν έχουν επαρκή ρευστότητα.
Σε κάθε περίπτωση ορισμένες από τις εταιρείες έχουν ξεκινήσει να τηλεφωνούν στους πελάτες τους που δεν έχουν εξοφλήσει το λογαριασμό τους, προτείνοντάς τους, εφόσον το κρίνουν αναγκαίο, διακανονισμό της οφειλής.
Από το υπουργείο Υποδομών είχε ζητηθεί να μην διακόπτεται η τηλεφωνική σύνδεση, λόγω των δύσκολων συνθηκών, μέχρι τις 6 Ιουλίου. Ωστόσο, είναι θέμα ερμηνείας αν το αίτημα αυτό είναι σε ισχύ, γιατί η ημερομηνία αυτή είχε προσδιοριστεί με την προοπτική του ανοίγματος των τραπεζών.