Η Warply, η πρωτοπόρος start-up εταιρεία με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και CRM, εμπλουτίζει τις υπηρεσίες της με δυο νέες, μοναδικά καινοτόμες υπηρεσίες που είναι οι “Location Based Newsletters” και “Push Notifications on website”. Οι δύο νέες υπηρεσίες, είναι διαθέσιμες αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας Warply Engage 2.0 και αλλάζουν τα δεδομένα στις υπηρεσίες CRM, καθιστώντας τη Warply ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες “onmi-channel marketing automation” πλατφόρμες, παγκοσμίως.
Χάρη στις νέες υπηρεσίες, η πλατφόρμα Warply Engage 2.0 – για πρώτη φορά – συνδέει όλες τις συσκευές/οθόνες (κινητό, tablet, desktop, watch και φυσικό κατάστημα) σε μια ενιαία CRM πλατφόρμα, που επιλέγει και σερβίρει αυτοματοποιημένα και σε πραγματικό χρόνο το πιο αποτελεσματικό format online επικοινωνίας – όπως newsletter, push notification on site, push στο κινητό και SMS. Η επιλογή γίνεται σύμφωνα με τη γεωγραφική θέση κάθε χρήστη (geolocation) και τις προτιμήσεις του όπως αυτές έχουν καταγραφεί κατά την πρόσβαση του σε Mobile Apps, websites, online και off line καταστήματα, κα. Επιπλέον η πλατφόρμα διαθέτει τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσει την επικοινωνία ανάλογα με τη συσκευή ή το format στο οποίο ο χρήστης είναι περισσότερο δεκτικός στην επικοινωνία.
Με τις νέες αυτές υπηρεσίες, η Warply δίνει την δυνατότητα σε διαφημιζόμενους, εκδότες και διαφημιστές να συνδεθούν με τους καταναλωτές τους, τη στιγμή που αυτοί είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν στο μήνυμα που θα λάβουν. Προσφέροντας δηλαδή το κατάλληλο μήνυμα, στην καταλληλότερη συσκευή, τη σωστή στιγμή και στο σωστό μέρος.
Οι νέες υπηρεσίες ήρθαν για να ολοκληρώσουν το CRM και big data platform της Warply που έχει λανσαριστεί από τον περασμένο χρόνο και ανανεώνεται διαρκώς με νέες δυνατότητες.