H Netflix κατά το πρώτο τρίμηνο του 2015, πρόσθεσε 4.880.000 νέους συνδρομητές και είδε την πελατειακή της βάση να φτάνει πλέον στους 62.270.000 πελάτες στο τέλος του Μαρτίου.
Το αποτέλεσμα αποδείχθηκε καλύτερο από τις προβλέψεις που έκαναν λόγο για 4 εκατομμύρια καθαρούς νέους πελάτες. Οι μισοί -για την ακρίβεια 2,28 εκατομμύρια- προήλθαν από τις ΗΠΑ, όπου το πελατολόγιο της γράφει πλέον 41,40 εκατομμύρια θεατές της υπηρεσίας. Τα έσοδα αυξήθηκαν σε 985 εκατομμύρια δολάρια από 799 εκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα, κάτι που δείχνει ότι η δυναμική στον τομέα web video on demand είναι ισχυρή.
Οι διεθνείς πελάτες της Netflix, αυξήθηκαν κατά 2,60 εκατομμύρια, φτάνοντας τα 20,88 εκατομμύρια, και τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 37% από τα 267 εκατομμύρια δολάρια πριν από ένα χρόνο, στα 415 εκατομμύρια δολάρια. Το λειτουργικό έλλειμμα από τις διεθνείς δραστηριότητες, μειώθηκε σε 65 εκατομμύρια δολάρια, από 79 εκατομμύρια δολάρια στο 4ο τρίμηνο 2014, αλλά η Netflix προεξοφλεί ότι θα αυξηθεί και πάλι ξεπερνώντας τα 100 εκατομμύρια δολάρια στο Q2, μετά το πρόσφατο λανσάρισμα της υπηρεσίας στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.
Συνολικά τα λειτουργικά κέρδη για το 1ο τρίμηνο παράμειναν σχεδόν σταθερά στα 97 εκατομμύρια δολάρια, αλλά τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν τουλάχιστον κατά 50% και προσγειώθηκαν στα 24 εκατομμύρια δολάρια, έχοντα υποστεί σοβαρό πλήγμα από τις αρνητικές επιπτώσεις στη νομισματική ισοτιμία του δολαρίου. Οι καθαρές ταμειακές ροές ήταν αρνητικές στα 163 εκατομμύρια δολάρια, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην αγορά περιεχόμενου με πολύ υψηλό κόστος δικαιωμάτων.
Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει να παρέχει υπηρεσίες σε ακόμη περισσότερες χώρες μέσα στο έτος, αρχής γενομένης από την Ιαπωνία. Τα έσοδα κατά το δεύτερο τρίμηνο αναμένεται να αυξηθούν σε περίπου 1.474 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 1.400 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 1ο τρίμηνο, ενώ τα καθαρά κέρδη θα σημειώσουν περαιτέρω πτώση και εκτιμώνται ότι θα διαμορφωθούν στα 16 εκατομμύρια δολάρια.