To Pockee είναι η μόνη εφαρμογή για κουπόνια σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και σήμερα ανακοινώνει 2 σημαντικά νέα. Το πρώτο αφορά στην νέα επένδυση 400.000€ από το Jeremie Openfund II, ενώ το δεύτερο στην ανανέωση τόσο του περιεχομένου, των λειτουργιών, αλλά και ολόκληρης της εικόνας του Pockee.
Έπειτα από 7 μήνες ζωής, το Pockee, η εφαρμογή που ανέπτυξε μια 100% Ελληνική startup, ανανεώνεται και βάζει πλώρη για νέους προορισμούς. Έχοντας περισσότερους από 30.000 χρήστες από τους πρώτους κιόλας μήνες, η εφαρμογή που φιλοδοξεί να είναι η «έξυπνη τσέπη» του Έλληνα καταναλωτή ανανεώνεται ριζικά, αξιοποιώντας την εμπειρία των τελευταίων 7 μηνών, αλλά και την πολύτιμη γνώμη των ανθρώπων που την εμπιστεύτηκαν. Μέχρι σήμερα το Pockee έχει εντάξει στο δίκτυο του 14 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με περισσότερα από 1.200 καταστήματα, και περισσότερα από 30 brands, προσφέροντας περισσότερα από 170 κουπόνια για είδη καθημερινής χρήσης, ανά πάσα στιγμή.
Με νέα εταιρική εικόνα αλλά και πολύ πιο φιλικά προς το χρήστη γραφικά, το Pockee υπόσχεται να κάνει την χρήση κουπονιών σούπερ μάρκετ μια διασκεδαστική αλλά κυρίως επωφελή εμπειρία.
Με τη νέα εφαρμογή ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τα κουπόνια σούπερ μάρκετ είτε από το σπίτι του είτε στο κατάστημα, και να κερδίσει την αξία των κουπονιών του σε μετρητά. Επίσης, ορισμένα από τα νέα χαρακτηριστικά που κάνουν ξεχωριστή την εφαρμογή είναι ότι μπορεί να χρησιμποιηθεί στα καταστήματα ακόμη και χωρίς σήμα κινητού (είτε λόγω μειωμένης κάλυψης είτε λόγω έλλειψης πακέτου δεδομένων), ενώ ο καταναλωτής μπορεί να προετοιμάσει τα ψώνια του δημιουργώντας λίστες κουπονιών, να προσθέτει αγαπημένα καταστήματα και κουπόνια μειώνοντας δραστικά τον χρόνο αναζήτησης και αυξάνοντας την ευκολία χρήσης της εφαρμογής.
Λαμβάνοντας την νέα επένδυση 400.000€ από το Jeremie Openfund II, , σε συνέχεια της αρχικής ύψους 100.000€ που έλαβε ένα χρόνο νωρίτερα, η ομάδα του Pockeeφιλοδοξεί να εδραιώσει την παρουσία της στην Ελλάδα, καθώς και να κάνει το πρώτο της βήμα προς μια μεγάλη αγορά του εξωτερικού.
Ο ιδρυτής του Pockee, Ζήσης Τσαϊρέλης δήλωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που η προσπάθεια των τελευταίων 7 μηνών αποτυπώνεται σε μια πιο εύχρηστη για τον καταναλωτή εφαρμογή, αλλά και δικαιώνεται από την ανανέωση της εμπιστοσύνης των επενδυτών μας. Με τα παραπάνω εφόδια κοιτάμε το 2015 με μεγάλη αισιοδοξία, εντός και εκτός συνόρων».
Ο Γιώργος Τζιραλής, Εταίρος του Openfund, είπε: «η ομάδα του Pockee έχει δημιουργήσει μία εφαρμογή που φέρνει με μοναδικό τρόπο κοντά δημοφιλή brands & super markets, παρέχοντας στους Έλληνες καταναλωτές τη δυνατότητα έξυπνης οικονομίας στις καθημερινές τους αγορές. Είμαστε ευτυχείς που επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με την εταιρεία και στα επόμενα φιλόδοξά της βήματα».