Ένα παλιό, όμορφο παραδοσιακό παιχνίδι παίζεται με… χαριτωμένο τρόπο αυτές τις μέρες μεταξύ κυβέρνησης και καναλιών. Είναι ένας συνδυασμός «Κυνηγητού» και «Κολοκυθιάς», όπου η κυβέρνηση κάνει πως πιάνει τα διαφυγόντα έσοδα και μόλις ανακοινώνει την επιτυχία της αρχίζει η κολοκυθιά. Αυτή η δημιουργική ασάφεια, επιτρέπει στην μεν κυβέρνηση να διακηρύττει για μια ακόμη φορά το «λεφτά υπάρχουν» και τα κανάλια να λένε «ο (διαφημιστικός) χρόνος είναι χρήμα». Από κοντά έσπευσε και η Nova-η οποία, ως συνδρομητικό κανάλι. δεν είχε παίξει κρατική διαφήμιση- να στείλει nonpaperπου αναφέρει ότι έχει πληρώσει το τίμημα της χρήσης των συχνοτήτων που της αναλογεί. Είναι πάντως απορίας άξιο το γεγονός ότι η δήλωση δεν έγινε επίσημα από τη συνήθως λαλίστατη διοίκηση. Σε κάθε περίπτωση κάποιοι θεωρούν ότι ενδέχεται να κλείσει γρήγορα -όπως άνοιξε- το κεφάλαιο με τη χρήση των συχνοτήτων. Το κακό είναι ότι οι κυβερνητικοί δεν έχουν αυτή την άποψη…
Άλλωστε, όπως αναφέραμε και χθες, αυτό δεν είναι παρά ένα «ζέσταμα» για την κυβέρνηση, πριν προχωρήσει στην απαίτηση για αναδρομική καταβολή των τελών αδειοδότησης λειτουργίας των καναλιών. Τώρα αν επιμείνει στην είσπραξη ή θα το παραπέμψει πάλι στις καλένδες, είναι κάτι που –κατά πολλούς- εξαρτάται και από την ανάγκη για επικοινωνιακή καλή μεταχείριση που τυχόν χρειαστεί η κυβέρνηση.
Τα σύννεφα στην Ευρωπαϊκή αγορά, αρχίζουν να… πυκνώνουν για τη Googleκαι οι… “καμπάνες” της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Ε.Ε. φαίνεται πως δεν θα αργήσουν να χτυπήσουν. Μετά από πολλές προειδοποιήσεις προς τον τεχνολογικό κολοσσό περί “κατάχρησης της δεσπόζουσας θέσης” και εν γένει για υιοθέτηση πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού, η επιβολή προστίμου βρίσκεται προ των πυλών. Αν μάλιστα συμμεριστούμε και σχετικά δημοσιεύματα διεθνών ειδησεογραφικών μέσων, τα οποία κάνουν λόγο για πρόστιμο ίσο με το 10% των εσόδων της εταιρείας που ανήλθαν σε περισσότερα από 66 δισ. δολ. το 2014, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δεν αστειεύεται καθόλου…