Η GLOBO, διεθνής πάροχος λύσεων Enterprise Mobility και επιχειρηματικών mobile εφαρμογών, καθιερώνοντας περαιτέρω την ισχυρή της παρουσία στην αγορά των ΗΠΑ, λάνσαρε νέο τηλεοπτικό σποτ για τη λύση της GO!Enterprise MDM. Μέσα από το σποτ αναδεικνύονται οι τρόποι με τους οποίους η λύση της GLOBO μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώνεται μία προσφορά ειδικά για την Αμερικάνικη αγορά. Το account management της Ogilvy & Mather Greece προσάρμοσε τη δημιουργική ιδέα της καμπάνιας, ενώ την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η Foss Productions.
Με πρωταγωνιστή έναν IT manager, το σποτ αφηγείται πώς το «GO!Enterprise MDM» δίνει τη λύση σε πιθανά δυσάρεστα σενάρια με τη μορφή ενός ανυπόφορου εφιάλτη. Ο παρουσιαστής του TVC μας μεταφέρει στους εφιάλτες του IT Manager, απαντώντας πως πλέον μπορεί να εξασφαλίσει έναν καλύτερο και πιο ήσυχο ύπνο με την «GO!Enterprise MDM» λύση της GLOBO. Παράλληλα, ενημερώνει για την προωθητική προσφορά και ενθαρρύνει έντονα το κοινό να τη δοκιμάσει.
Οι μικρές ιστορίες που πλαισιώνουν τους εφιάλτες του IT manager αποτυπώνουν μια σειρά από κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση των κινητών συσκευών μέσα στις επιχειρήσεις, αλλά και πώς μπορούν να αποφευχθούν υιοθετώντας την MDM λύση της GLOBO. Συγκεκριμένα, η εν λόγω λύση παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να διασφαλίζουν τα εταιρικά τους δεδομένα, να ελέγχουν την πρόσβαση των υπαλλήλων τους μέσω κινητών συσκευών σε αυτά και παράλληλα να διαχειρίζονται καλύτερα όλες τις κινητές συσκευές μέσω μίας ενιαίας κονσόλας διαχείρισης (bring-your-own device, εταιρικές συσκευές κοκ).
Το TVC της GLOBO προβάλλεται από τις 16 Μαρτίου στα περιφερειακά και εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα των 50 πολιτειών της Αμερικής