Η LG Electronics Hellas (LG), δημιουργεί καινοτόμα, κομψά προϊόντα και τα υποστηρίζει με pre & after sales υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη ζωή των καταναλωτών ευκολότερη και καλύτερη. Η Εξυπηρέτηση και Υποστήριξη Πελατών της LG Ελλάς διαθέτει ευγενικά, με σεβασμό και εξειδικευμένα μέλη που μπορούν να βοηθήσουν σε όλα τα θέματα τεχνικής υποστήριξης και παροχής πληροφοριών.
Έχοντας ήδη εισέρθει δυναμικά στην αγορά της Κύπρου, τώρα η εταιρεία επεκτείνει και το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, προσφέροντας 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και στους Κύπριους καταναλωτές. Έτσι, οι καταναλωτές που βρίσκονται στην Κύπρο και επιθυμούν να επικοινωνήσουν με κάποιον εκπρόσωπο της LG, μπορούν να εξυπηρετηθούν με ένα απλό τηλεφώνημα από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο, χωρίς επιπλέον χρέωση.
Συγκεκριμένα, οι πελάτες της Κύπρου μπορούν να καλέσουν από σταθερό στο τηλέφωνο 8000 0810 και από κινητό ή εξωτερικό στο τηλέφωνο 210 4800564, προκειμένου να μιλήσουν με εκπροσώπους της LG για θέματα που αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
Ο κ. Δελής, Operations (Customer Care & Supply Chain Management) Senior Manager, LGE Hellas, δήλωσε σχετικά «Για την LG Electronics, η παροχή υψηλού επιπέδου pre & after sales υπηρεσιών στους καταναλωτές αποτελεί προτεραιότητα και βασικό άξονα της στρατηγικής μας. Σε αυτή την κατεύθυνση επεκτείνουμε και το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης στην Κύπρο».
Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης της LG είναι πάντα στη διάθεση των πελατών 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα, γιατί στην LG ποτέ δεν είναι αργά!