Τη διατήρηση της πρωτιάς στα προϊόντα τεχνολογίας (υπολογιστές και tablets) και ταυτόχρονα τη βελτίωση της θέσης της στην αγορά των τηλεπικοινωνιών καθώς και των καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων (consumer electronics) που περιλαμβάνει κινητά τηλέφωνα και προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας επιδιώκει το 2015 η Πλαίσιο.
Όπως τόνισε κατά την παρουσίαση της εισηγμένης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών (12.3.2015) ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Γεράρδος, «φέτος η αλυσίδα θα ακολουθήσει συγκρατημένη πολιτική, έως να σταθεροποιηθεί η πολιτική κατάσταση. Ο όμιλος έχει θέσει τρείς στρατηγικές προτεραιότητες την ενίσχυση της θέσης στα private labels του ομίλου, τη βελτίωση σε κατηγορίες προϊόντων και την επένδυση σε υποδομές (ERP, CRM). Στις παρούσες συνθήκες είμαστε «μαζεμένοι» ως προς τα έξοδα και το δίκτυο των καταστημάτων και το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι οι δικές μας επωνυμίες προϊόντων που αναπτύσσουμε από το 1986».
Όπως επίσης ελέχθη η Πλαίσιο εκτός των πολυεθνικών brands που διακινεί το 2014 κατάφερε να ξεχωρίσει στην κατηγορία των tablets με το δικό της brand Turbo X. Στην κατηγορία των consumer electronics οι τηλεοράσεις Turbo X πέτυχαν τριψήφιο ποσοστό ανάπτυξης καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση μεταξύ των επωνυμιών με τη μεγαλύτερη ζήτηση, γεγονός ιδιαίτερα αξιοσημείωτο. Αντίστοιχο ποσοστό ανάπτυξης πέτυχαν και στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας οι συσκευές Turbo X.
Το 55% του τζίρου της Πλαίσιο πραγματοποιήθηκε στην κατηγορία των ηλεκτρονικών υπολογιστών και τα ψηφιακά προϊόντα, το 32% προήλθε από τα προϊόντα γραφείου, το 12% από την τηλεφωνία και ένα μικρό ποσοστό από άλλες κατηγορίες. Επίσης σημαντικές είναι οι επιδόσεις της Πλαίσιο και την κατηγορία των σχολικών προϊόντων, που διπλασίασαν τις πωλήσεις τους το 2014, καθώς από το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας εξυπηρετήθηκαν περισσότερες από 200.000 οικογένειες.
Αναφορικά με την αγορά του εξωτερικού ο επικεφαλής της εταιρείας σημείωσε ότι «προς το παρόν εξακολουθούμε να τηρούμε στάση αναμονής. Παραμένουμε στη Βουλγαρία, όπου ξεκινήσαμε το 2005. Είναι ένα κατάστημα μαζεμένο και κερδοφόρο. Στόχος μας όμως είναι, προτού προχωρήσουμε παραπέρα, να εντάξουμε πλήρως το κατάστημα της Βουλγαρίας στο υπόλοιπο σώμα της εταιρείας στην Ελλάδα, όσον αφορά τη λειτουργία του, τις επιδόσεις του, τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών του».