Σύμφωνα με τον Φώτη Λιοτόπουλο ο οποίος έχει κατασκευάσει πλοηγό με την ονομασία Sboing με αρκετές καινοτομίες «το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η χρηματοδότηση εξαιτίας της έλλειψης τραπεζικής ρευστότητας».
Όπως επισημαίνει μια νεοφυής επιχείρηση χρειάζεται να στοχεύσει στη παγκόσμια αγορά για την προώθηση του προϊόντος της. «Δεν αρκεί μια startup να είναι καινοτόμα, χρειάζεται να βρει το τρόπο να βγει στην παγκόσμια αγορά και να κερδίσει γρήγορα μερίδιο αγοράς» καταλήγει ο ίδιος. Η διαφοροποίηση του sboing είναι η μεγάλη κατηγοριοποίηση των κυκλοφοριακών δεδομένων που λαμβάνει από τους χρήστες.