H Intersys, επίσημη αντιπρόσωπος των Business Imaging & Professional Print προϊόντων Canon στην Ελλάδα ανακοινώνει την κατάκτηση του τίτλου του ‘Ηγέτη’ για τέταρτη φορά, στην έκθεση Magic Quadrant for Managed Print and Content Services της Gartner (Ken Weilerstein, Elizabeth Kim, Sharon McNee – Νοέμβριος του 2014).
Οι εκθέσεις Magic Quadrant της Gartner απεικονίζουν την κατεύθυνση, την ωριμότητα και τους παίκτες μιας αγοράς. Οι θέσεις των εταιρειών καθορίζονται από τις επιδόσεις τους σε δύο βασικές κατηγορίες: την ικανότητα πραγμάτωσης και την πληρότητα του οράματός τους.
Ο κος Chris Holgate, υπεύθυνος στρατηγικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης των υπηρεσιών διαχείρισης εκτύπωσης (MPS) στην Canon Europe, δήλωσε: “Πιστεύουμε ότι αυτή η αναγνώριση από την Gartner αντικατοπτρίζει τις σημαντικές επενδύσεις μας στην τεχνολογία, τις υπηρεσίες, το ανθρώπινο δυναμικό και τις λύσεις για την κάλυψη των πολυποίκιλων και εξελισσόμενων αναγκών των πελατών μας, ανεξάρτητα του μεγέθους τους. Επιδιώκουμε τη συνεπή εξυπηρέτηση των πελατών μας στην Ευρώπη και παντού στον κόσμο. Η κλιμακούμενη προσέγγιση που ακολουθούμε επιτρέπει την υποστήριξη πολυεθνικών οργανισμών, όπως η Volkswagen, αλλά και επιχειρήσεων με εθνική παρουσία, όπως η DWF στο ΗΒ.”
“Διαρκής στόχος μας είναι η δημιουργία αποδοτικών ροών εργασίας για έγγραφα και πληροφορίες, καθώς και οι τακτικές αναθεωρήσεις των Υπηρεσιών Διαχείρισης, ώστε να βελτιώνουμε περαιτέρω το προϊόν μας και να εξοικονομούμε στους πελάτες μας χρόνο, για να επικεντρώνονται στο δικό τους αντικείμενο εργασιών. Βασιζόμενοι στις δεξιότητες της ομάδας των επιχειρησιακών συμβούλων μας, συνεχίζουμε να προσφέρουμε εξειδικευμένες, ειδικά προσαρμοσμένες υπηρεσίες για τη βελτίωση των ροών εργασίας που σχετίζονται με τα έγγραφα και τις εταιρικές διαδικασίες όλων των πελατών μας, χωρίς λύσεις του τύπου ‘ένα μέγεθος για όλους’.”
Η Gartner περιγράφει τους ‘Ηγέτες’ ως οργανισμούς οι οποίοι παρέχουν “λύσεις MPS σε μεγάλη γκάμα πελατών, συμπεριλαμβανομένων πολύ μεγάλων εταιρειών με εξαιρετικά ευρεία γεωγραφική εξάπλωση, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να διαθέτουν πραγματικά παγκόσμια παρουσία. Πρέπει να αποδείξουν ότι, εκτός από την ικανότητα παροχής υπηρεσιών MPS σήμερα, διαθέτουν επίσης γνώση, κίνητρα και πόρους για την προετοιμασία των υπηρεσιών MPS του μέλλοντος. Χαρακτηριστικό των Ηγετών είναι ότι διευρύνουν το φάσμα των λύσεων MPS με μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. Ως αποτέλεσμα, περιλαμβάνονται συχνά στις τελικές επιλογές των μεγάλων και μεσαίων πελατών.”
Οι Ηγέτες MPCS έχουν επίσης την ικανότητα να προσφέρουν υπηρεσίες οι οποίες βοηθούν τους πελάτες “να βελτιστοποιούν ή να διαχειρίζονται την παραγωγή εγγράφων μιας εταιρείας σύμφωνα με συγκεκριμένους αντικειμενικούς στόχους, όπως η μείωση του κόστους, η βελτίωση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητας ή η μείωση της επιβάρυνσης των πόρων IT για υπηρεσίες υποστήριξης.”