Με απαρχή το MWC του 2012 που είδαμε δειλά δειλά, τις πρώτες διασυνδεμενες συσκευές, μέχρι το περισυνό που τα συνδεμένα αυτοκίνητα έκαναν την έκθεση να μοιάζει με το Σαλόνι της Γενεύης έχει κυλύσει πολύ νερό στο αυλάκι. Οι συνδεδεμένες συσκευές είναι τώρα στο επίκεντρο των επιχειρηματικών σχεδίων των περισσότερων εταιρειών, οι οποίες βλέπουν την ευκαιρία οι πελάτες να αποκτήσουν περισσότερες από μία συνδέσεις. Από ρολόγια, αυτοκίνητα και σπίτια, με έξυπνους μετρητές, λάμπες και πρίζες, η κινητή τεχνολογία εξελίσσει γρήγορα νέα οικοσυστήματα που ενώ μέχρι τώρα μιλούσαν μόνο μεταξύ τους και τα λέγαμε Machine to Machine. Τώρα όμως αρχίζουν να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να δημιουργούν σενάρια επιστημονικής πραγματικότητας. Το Internet of Things στήνει πλέον την ύπαρξή του γύρω από την καθημερινότητα και η αγορά αρχίζει να ζεσταίνεται, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να πείσει τους καταναλωτές για τη νέα αναγκαιότητα.
Βέβαια πρόκειται για τα πρώτα βήματα αφού πρέπει να λυθούν θέματα παροχής ισχύος, αναδιαμόρφωση της αρχιτεκτονικής των δικτύων και φυσικά θέματα κόστους παραγωγής και διάθεσης. Όπως φαίνεται, το χορό σέρνουν τα wearables που αγγίζουν από διάφορες πλευρές τον καταναλωτή. Design, brands, status symbol, gadget freaks και πολλά άλλα είναι τα συστατικά για να πετύχει η συνταγή. Όλα σε ένα επίπεδο που να διαμορφώνει ένα κόστος που μπορεί να φέρει την κρίσιμη μάζα αποδοχής.
Φέτος λοιπόν αναμένουμε να περάσουμε από το show off της περισυνής χρονιάς στο show on !