Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον του κοινού που παρακολούθησε μέσω διαδικτύου τη σειρά Online Σεμιναρίων (Webinars) Τεχνικής Υποστήριξης που η Data Communication πραγματοποίησε στις 10, 11 & 17 Φεβρουαρίου, δωρεάν, ειδικά για τους χρήστες των εφαρμογών της.
Περισσότερα από 3.000 άτομα συνδέθηκαν μέσω του υπολογιστή τους και παρακολούθησαν τα 5 διαφορετικά σεμινάρια που διοργάνωσε η εταιρία προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των διαφορετικών προϊόντων της. Επισημαίνεται ότι το περιεχόμενο των σεμιναρίων διαμορφώθηκε βάσει των αιτημάτων που έστειλαν οι ίδιοι οι χρήστες κατά την υποβολή της συμμετοχής τους.
Μέσα από τα σεμινάρια τεχνικής υποστήριξης, οι χρήστες των εφαρμογών μαθαίνουν να αξιοποιούν αποτελεσματικότερα τις δυνατότητες των συγκεκριμένων εργαλείων, ενώ παράλληλα μπορούν να καταθέσουν real time τις ερωτήσεις τους, λαμβάνοντας άμεσα απαντήσεις από τους υπεύθυνους των προϊόντων. Καθώς η εν λόγω δράση μεταδίδεται ζωντανά μέσω διαδικτύου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετέχουν ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής τους, καθώς δεν απαιτείται φυσική παρουσία.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360ο, που περιλαμβάνει μια σειρά ενεργειών και υπηρεσιών, αποκλειστικά για τους πελάτες της Data Communication και αποσκοπεί στη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας μέσω της βέλτιστης χρήσης των προγραμμάτων, καθώς και στο υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη. Σημειώνεται ότι η παραπάνω πολιτική εξυπηρέτησης έχει εξασφαλίσει στην εταιρία σημαντικές διακρίσεις με τις πλέον πρόσφατες στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014 και τα European Business Awards 2014/2015.