Σε μία ανάπαυλα της διαπραγμάτευσης και την κυριαρχία της real politik, καιρός είναι να ασχοληθούμε και λίγο με τη real economy. Και επειδή το μόνο σημείο αναφοράς που έχουμε είναι το κλείσιμο του 2014 –αφού το 2015 παραμένει τοπίο στην ομίχλη.
Το 2014 λοιπόν έκλεισε με πολύ καλά νούμερα στην αγορά καταναλωτικών, παρά το γεγονός ότι το 4ο τρίμηνο σημαδεύτηκε από την κατακόρυφη πτώση του τελευταίου δεκαπενθημέρου, πάνω στην πιο hot περίοδο του χρόνου. Πραγματικά δεν ξέρουμε αν τελικά η διαπραγμάτευση θα καταλήξει αισίως, αλλά αυτό που ξέρουμε είναι ότι τα e-gadgets παραμένουν ψηλά στην πυραμίδα των αναγκών του Maslow που ο μέσος Έλληνας έχει χτίσει.
Θυμάστε άλλωστε το cocooning τη δεκαετία του ’90; Τώρα με την προστασία της 1ης κατοικίας, το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ και την ψηφιακή αλληλεγγύη έχουμε το απόλυτο μίγμα του Ιnternet cocooning. Και με μερικά φτηνά gadgets δεν θα χρειαστεί να βγούμε από το σπίτι μέχρι να έρθει η ανάκαμψη!