Παρουσία του πρόεδρου του ομίλου DEMCΟ, κ. Δημήτρη Κοντομηνά, ανακοινώθηκε επίσημα σήμερα η συνεργασία της Intertech, εταιρεία του ομίλου, με την παγκόσμια δύναμη στον χώρο των εκτυπωτών, Ricoh International.
Στην εκδήλωση που έλαβε χώρα στην Αίγλη Ζαππείου, ο κ. Δημήτρης Πολιτόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Intertech, αναφερόμενος στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της εταιρείας, με την ανάληψη της διανομής των προϊόντων Ricoh στην ελληνική αγορά, χαρακτήρισε “πρόκληση” για την Intertech τη συνεργασία αυτή, καθώς ο κυρίαρχος “παίκτης” της αγοράς εκτυπωτών διαθέτει πολύ υψηλά μερίδια στην παγκόσμια αγορά. Με τη συνεργασία αυτή, επιδιώκεται η αύξηση του μεριδίου και στην ελληνική αγορά σε ποσοστό άνω του 20% μέσα στην επόμενη τριετία, στο ίδιο επίπεδο δηλαδή με το ποσοστό που διαθέτει η Ricoh σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται. Οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά αναμένεται να κυμανθούν φέτος μεταξύ 2,5-3 εκατ. ευρώ, ενώ οι προβλέψεις τις θέλουν να ανέρχονται σε 7-10 εκατ. ευρώ ετησίως, στην επόμενη τριετία.
Ο κ. Henning Rudbech, CEO RIBV της Ricoh, παρουσίασε κατά τη διάρκεια της ομιλίας στοιχεία της εταιρείας, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο από το 1936, διαθέτοντας 100.000 εργαζομένους παγκόσμια, με τους 80.000 εξ΄αυτών να απασχολούνται στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο κ. Rudbech εξήγησε την απλότητα του μοντέλου συνεργασίας που ακολουθεί η Ricoh με τους 200 και πλέον συνεργάτες που διαθέτει σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ ανέφερε ότι οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στο τέλος Μαρτίου 2014, ανήλθαν σε 21,7 δισ. δολ.
Στη συνέχεια, στο βήμα ανέβηκε ο Richard Allison, Director ITDC της Ricoh. Ιδιαίτερη εντύπωση κατά την ομιλία του, προκάλεσε η αναφορά στον GelJet εκτυπωτή της Ricoh, ο οποίος σε επίπεδο ποιότητας ανταγωνίζεται τους επαγγελματικούς εκτυπωτές laser, ενώ είναι ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση πόρων αλλά και σε αναλώσιμα.
Η εκδήλωση έκλεισε με μια σύντομη ομιλία του κ. Κοντομηνά, ο οποίος αναφερόμενος στη συνεργασία της Intertech με την Ricoh, επισήμανε ότι: “στόχος της εταιρείας είναι βρεθεί στην κορυφή”, ενώ μεταξύ άλλων τόνισε: “Τα πάντα πλέον θα εξαρτώνται από την τεχνολογία… Εμείς αλλάζουμε πλεύση με γνώμονα την τεχνολογία… Θα υπάρξουν και άλλες συνεργασίες εκτός από αυτήν με τη Ricoh και ως το καλοκαίρι θα έχουμε να πούμε περισσότερα γι’ αυτές”.
Η διαφημιστική καμπάνια τόσο των επαγγελματικών όσο και των low end προϊόντων θα ξεκινήσει τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου, όταν και θα ολοκληρωθεί η διανομή των προϊόντων στα σημεία πώλησης.