Χωρίς σημαντική μεταβολή παρέμειναν τα έσοδα από υπηρεσίες της Vodafone Ελλάδος, το τρίτο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης της που ξεκινά 1.4. 2014 και ολοκληρώνεται 31.3. 2015 έναντι του αμέσως προηγούμενου τριμήνου.
Σημαντική αύξηση σημείωσε η χρήση data σε σχέση με ένα χρόνο πριν, ωστόσο, η διείσδυση των smartphone στην συνδρομητική της βάση παραμένει χαμηλά σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος Vodafone.
Ειδικότερα, κατά το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2014 η Vodafone Ελλάδος είχε έσοδα 130 εκατ. βρετανικές λίρες ή 165,1 εκατ. ευρώ (με την ισοτιμία που χρησιμοποιεί η ίδια η εταιρεία 1,27 ευρώ ανά μια λίρα) έναντι 130 εκατ. λίρες ή 163,8 εκατ. ευρώ (ισοτιμία 1,26) στο αμέσως προηγούμενο τρίμηνο της οικονομικής της χρήσης και έναντι επίσης 130 εκατ. λιρών ή 154,7 εκατ. ευρώ (ισοτιμία 1,19) στο 3ο τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης της (2013 – 2014).
Σημειώνεται ότι στο εξεταζόμενο τρίμηνο έχουν προστεθεί – από τις 25 Νοεμβρίου – και τα έσοδα της hellas online την οποία όπως είναι γνωστό έχει εξαγοράσει η Vodafone Ελλάδος. Αν η σύγκριση των εσόδων από υπηρεσίες γινόταν χωρίς τα έσοδα της hellas online η διαφορά με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο θα ήταν μείωση 1,4%, όπως τη αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση του ομίλου (η Vodafone Ελλάδος δημοσιεύει όπως υποχρεούται μόνον τον ετήσιο ισολογισμό της το καλοκαίρι και όχι κάθε τρίμηνο όπως πράττει η μητρική της εταιρεία και από κει αντλούμε τα στοιχεία).
Μείωση παρατηρείται και στο Μέσο Έσοδο ανά συνδρομητή (ARPU) που διαμορφώθηκε στα 9,4 ευρώ έναντι 10 ευρώ το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας στο τέλος Δεκεμβρίου 2014 ήταν 5,050 εκατ. εκ των οποίων το 69% ήταν πελάτες καρτοκινητής, ενώ οι σταθεροί ευρυζωνικοί πελάτες της ήταν 475.000 καθώς προσμετρούνται πλέον οι συνδρομητές της hellas online.
Από το σύνολο της συνδρομητικής της βάσης στην κινητή τηλεφωνία το 25,7% διαθέτει smartphone έναντι μέσου όρου 49,9% στις ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος και από αυτούς το 56,6% έχει πρόγραμμα χρήσης δεδομένων (έναντι μέσου όρου 74,1%). Το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης οικονομικής της χρήσης smartphone είχε το 24,6% της συνδρομητικής της βάσης και από αυτούς το 54% είχε πρόγραμμα χρήσης δεδομένων. Συγκρίνοντας χρόνο με χρόνο παρατηρούμε ότι η συνδρομητική βάση της που έχει έξυπνη συσκευή έχει αυξηθεί μόνον κατά 1,1% κάτι που μπορεί να αποδοθεί κυρίως στην οικονομική κρίση.
Κατά το εξεταζόμενο τρίμηνο το σύνολο των δεδομένων που διακινήθηκαν από το δίκτυό της ήταν 1.692 TB έναντι 1.134 το τρίτο τρίμηνο της προηγούμενης οικονομικής της χρήσης αύξηση δηλαδή κοντά στο 50%. Σημειώνεται ωστόσο ότι η χρήση δεδομένων στο τρίτο τρίμηνο της χρήσης 2014 – 2015 της Vodafone ήταν μικρότερη από αυτή του δευτέρου τριμήνου (Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2014) του ίδιου οικονομικού έτους που ήταν 2.014 TB προφανώς λόγω του καλοκαιριού και του μεγάλου αριθμού επισκεπτών που δέχθηκε η χώρα.