Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε σήμερα καθαρά κέρδη ύψους 501,40 δισ. KRW (474,81 εκ. δολάρια ΗΠΑ) για το σύνολο της χρήσης 2014, ενισχυμένα κατά 125% σε σχέση με το 2013.
Τα λειτουργικά κέρδη εμφανίζονται σημαντικά ενισχυμένα κατά τη διάρκεια του 2014, στα 1,83 τρισ. KRW (1.73 δις δολάρια ΗΠΑ), από 1,25 τρισ. KRW (1,14 δις δολάρια) το 2013, αύξηση που ισοδυναμεί με 46 % σε ετήσια βάση. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το σύνολο της χρήσης ανέρχεται στα 59,04 τρισ. KRW (55,91 δισ. δολάρια ΗΠΑ), ενισχυμένος σημαντικά από την αύξηση 24 % στις πωλήσεις των smartphones.
Πιο συγκεκριμένα, το τέταρτο τρίμηνο του 2014 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στα 15,27 τρισ. KRW (14.06 δισ. δολάρια ΗΠΑ) και τα λειτουργικά κέρδη στα 275,1 δισ. KRW (253,31 εκ. δολάρια ΗΠΑ), αυξημένα κατά 28 % σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σε επίπεδο καθαρού λειτουργικού κέρδους, το τέταρτο τρίμηνο (έως 31 Δεκεμβρίου 2014) εμφανίζει καθαρές ζημιές ύψους 205,7 δισ. KRW (189,41 εκ. δολάρια ΗΠΑ), οι οποίες οφείλονται κυρίως στην αναστολή των δραστηριοτήτων του τμήματος plasma TV της LG.
Η LG Home Entertainment Company (Οικιακή Ψυχαγωγία) ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη ύψους 509 δισ. KRW (482,01 εκ. δολάρια ΗΠΑ) για το 2014, ενισχυμένα κατά 31 % σε ετήσια βάση, ενώ ο κύκλος εργασιών για το σύνολο της χρήσης 2014 σημείωσε ελαφρά αύξηση, στα 19,38 τρισ. KRW (18,35 δις δολάρια ΗΠΑ). Το τελευταίο τρίμηνο του 2014 ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 20 % σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, φθάνοντας τα 5,43 τρισ. KRW (5,00 δις δολάρια ΗΠΑ), στοιχείο που αντικατοπτρίζει την αυξημένη ζήτηση τηλεοράσεων στις αγορές της Ευρώπης, των χωρών της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών (CIS) και της Β. Αμερικής κατά την περίοδο των εορτών. Παρά την ενίσχυση του ανταγωνισμού και την εξασθένιση των νομισμάτων των αναδυομένων χωρών, η LG παραμένει αισιόδοξη όσον αφορά το premium κομμάτι της αγοράς τηλεοράσεων (OLED TVs και Ultra HDTVs), όπου η ζήτηση αναμένεται ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται, όπως και στον κλάδο του digital signage.
Η LG Mobile Communications Company (Κινητή Τηλεφωνία) ανακοίνωσε ετήσιο κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 16 %, στα 15,06 τρισ. KRW (14,26 δισ. δολάρια ΗΠΑ), γεγονός που αντικατοπτρίζει τη βελτίωση των μεγεθών στη Β. Αμερική, όπου η αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του τετάρτου τριμήνου του 2014 έφτασε το 78 % σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο κύκλος εργασιών για το τέταρτο τρίμηνο ανήλθε στα 3,78 τρισ. KRW (3,48 δισ. δολάρια ΗΠΑ), ενισχυμένος κατά 5 % σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Το 2014, οι συνολικές πωλήσεις smartphone έφτασαν τις 59,1 εκατομμύρια μονάδες, καταγράφοντας αύξηση 24 % σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ οι συνολικές πωλήσεις συσκευών κινητής ανήλθαν σε 78,2 εκατομμύρια μονάδες. Το 2015 αναμένεται ενίσχυση του ανταγωνισμού παγκοσμίως, με την LG να στοχεύει σε κινήσεις για την ενίσχυση της δύναμης της μάρκας LG, την επικέντρωση του ενδιαφέροντος σε επιλεγμένες αγορές – κλειδιά και τη βελτίωση της αποδοτικότητας των λειτουργιών της.
Οι πωλήσεις της LG Home Appliance Company (Οικιακές Συσκευές) για το σύνολο του 2014 ανήλθαν σε 11,54 τρισ. KRW (10,93 δισ. δολάρια ΗΠΑ), καταγράφοντας αύξηση τόσο στην ευρωπαϊκή Αγορά, όσο και στις αναδυόμενες Αγορές της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της ΝΑ Ασίας, και αντισταθμίζοντας το σχετικά μικρότερο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων στην αγορά της Β. Αμερικής. Κατά τη διάρκεια του τετάρτου τριμήνου του 2014 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 2,88 τρισ. KRW (2,65 δισ. δολάρια ΗΠΑ), ελαφρώς ενισχυμένος σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, ενώ τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν στα 85 δισ. KRW (78,27 εκ. δολάρια ΗΠΑ), ενισχυμένα κατά 64 % σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 2 % σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης. Η αναμενόμενη κάμψη της συνολικής ζήτησης κατά το 2015 θα αντιμετωπιστεί μέσα από την παρουσίαση καινοτόμων προϊόντων υψηλής ενεργειακής απόδοσης και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του κόστους.
Ο ετήσιος κύκλος εργασιών της LG Air Conditioning & Energy Solution Company (Κλιματισμός και Ενεργειακές λύσεις) για τη χρήση 2014 ανήλθε σε 4,56 τρισ. KRW (4,32 δισ. δολάρια ΗΠΑ) και τα λειτουργικά κέρδη σε 255,1 δισ. KRW (241,57 εκ. δολάρια ΗΠΑ). Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου του 2014 ανήλθαν σε 781,4 δισ. KRW (719,52 εκ. δολάρια ΗΠΑ), αυξημένα κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, κυρίως λόγω της ενίσχυσης των πωλήσεων επαγγελματικών κλιματιστικών. Η LG σχεδιάζει να αντιμετωπίσει την αβεβαιότητα της παγκόσμιας οικονομίας παρουσιάζοντας προϊόντα με ακόμη υψηλότερη ενεργειακή απόδοση και κάνοντας ακόμη πιο ανταγωνιστικό το κόστος τους.