H Huawei ανακοίνωσε σημαντική αύξηση των εσόδων για το οικονομικό έτος 2014. Για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, πέρασε το ορόσημο των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων και μάλιστα με ένα αξιοσημείωτο περιθώριο κέρδους.
Η κινέζικη εταιρία αναφέρει ότι συνολικά 138 εκατομμύρια συσκευές έχουν αποσταλεί το 2014, σημειώνοντας αύξηση 7,8% από έτος σε έτος. Από το σύνολο των πωλήσεων, τα 75 εκατομμύρια ήταν smartphones, κάτι που σηματοδοτεί μια αύξηση της τάξης του 45% σε αυτό τον τομέα.
Η βάση για την επιτυχία της Huawei, έγκειται στην απόφασή που έλαβε από το τέλος του 2012, να επικεντρωθεί στη μέση προς ανώτερη κατηγορία συσκευών.
Σημαντικός επιταχυντής για την πορεία αυτή ήταν το γεγονός ότι η εταιρεία πούλησε 4 εκατομμύρια AscendP7 σε μια περίοδο μόλις έξι μηνών από το λανσάρισμά του τον Ιούνιο του 2014. Άλλα 2 εκατομμύρια Ascend Mate 7 phablets προωθήθηκαν στην αγορά από το Σεπτέμβριο και συνέβαλαν στην αύξηση των οικονομικών μεγεθών.
Σε ένα ακόμα τομέα που η Huawei σημείωσε πολύ καλά αποτελέσματα είναι αυτός της αναγνωρισιμότητας (brandawareness). Σε έρευνα που επικαλείται η εταιρία, το 65% των συμμετεχόντων σε 32 χώρες, αναγνωρίζουν το brandHuawei, έναντι 52% το προηγούμενο έτος.