Ο CEO της Vodafone UK, Jeroen Hoencamp, υπερασπίστηκε τη στρατηγική της εταιρείας να επικεντρωθεί περισσότερο στο περιεχόμενο παρά στην επίτευξη υψηλότερων ταχυτήτων δικτύου.
Ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας στη Βρετανία, υποστήριξε επίσης πως το δυνατό σήμα είναι πιο σημαντικό από την επέκταση της κάλυψης 4G.
Η συγκεκριμένη συνέντευξη έρχεται λίγες μέρες μόλις μετά την ανακοίνωση της ΕΕ, του μεγαλύτερου παρόχου κινητής στη Μεγάλη Βρετανία πως η βάση συνδρομητών 4G ανέρχεται πλέον σε 7,7 εκατ. πελάτες και η κάλυψη δικτύου φτάνει στο 80%, με στόχο το 98% ως το τέλος του 2015. Την ίδια στιγμή, η κάλυψη της Vodafone ανέρχεται στο 50% του πληθυσμού, αλλά οι προτεραιότητες που έχει η εταιρεία, είναι διαφορετικές.
Σύμφωνα με τον Hoencamp, η ισχύς του σήματος παίζει σημαντικότερο ρόλο από το ποιος διαθέτει τη μεγαλύτερη κάλυψη και διευκρίνισε ότι στα σχέδια της Vodafone δεν είναι η ταχεία εξάπλωση του δικτύου, αλλά η διάθεση του 4G μόνο σε περιοχές που υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές για να υποστηρίξουν πλήρως την υπηρεσία.
“Θα μπορούσαμε να οικοδομήσουμε ένα δίκτυο μόνο για να επιτύχουμε τεράστιες ταχύτητες”, εξήγησε ο Hoencamp, προσθέτοντας ότι: “η πραγματικότητα είναι ότι προς το παρόν δεν χρειάζονται περισσότερα από 20Mb / s σε μια κινητή συσκευή. Έτσι σκεφτόμαστε λιγότερο την απόλυτη ταχύτητα και περισσότερα τη χρήση του εύρους ζώνης που θα επιτρέψει περισσότερους πελάτες να έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε κίνηση δεδομένων.”