Η ESET επιλέχθηκε ως «National Champion», εκπροσωπώντας τη Σλοβακία, στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρηματικότητας (European Business Awards) 2014.
Πρόκειται για την πρώτη φορά συμμετοχής της στο διάσημο διαγωνισμό, έχοντας διακριθεί προηγουμένως ως μία από τις κορυφαίες επιχειρήσεις. Αυτή τη χρονιά ωστόσο υπάρχει μία σημαντική διαφορά, καθώς για πρώτη φορά η ESET συμμετέχει στην ψηφοφορία του κοινού ως μία από τις καλύτερες εταιρίες στην κατηγορία «customer focus».
Η πρώτη φάση της online ψηφοφορίας διαρκεί από τις 6 Ιανουαρίου έως τις 24 Φεβρουαρίου 2015, δίνοντας στην ESET τη δυνατότητα να συλλέξει μέσα σε επτά εβδομάδες όσο το δυνατόν περισσότερες ψήφους. Το βίντεο της εταιρίας, ταυτόχρονα χιουμοριστικό και αυστηρό σε τόνο, στο οποίο συμμετέχουν οι Palo Luka, Chief Technology officer, Juraj Zaruba, Technical Support Manager και Miro Mikus, EMEA Sales and Marketing Director, είναι διαθέσιμο για να ψηφιστεί στο website των Ευρωπαϊκών Βραβείων Επιχειρηματικότητας.
Ο Miro Mikus, παρουσιάζοντας την ESET, δήλωσε: «Οραματιζόμαστε έναν ασφαλή ψηφιακό κόσμο για όλους, και για το λόγο αυτό η τεχνική υποστήριξη που παρέχουμε σε περισσότερες από 180 χώρες αποτελεί μία από τις καλύτερες. Υποστηρίζουμε κάθε πελάτη όταν και όπου το χρειαστεί … Είμαστε ευτυχείς που τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρηματικότητας αναγνώρισαν την αφοσίωση της ESET στους πελάτες της ήδη από την πρώτη φάση του διαγωνισμού και ανυπομονούμε για τις ψήφους των θαυμαστών και των ικανοποιημένων πελατών μας.»
«Το ενδιαφέρον για την ικανοποίηση του πελάτη είναι μία σημαντική πτυχή της επιχειρηματικής ανάπτυξης και διασφαλίζει ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι χρήσιμες και σχετικές με τις ανάγκες των υπαρχόντων και των δυνητικών πελατών. Σαν κύρια πρακτική οδηγεί την ανάπτυξη μέσα από τη βαθιά κατανόηση των αξιών του πελάτη. Το βραβείο αυτό αναγνωρίζει οργανισμούς που έχουν ενισχύσει τα έσοδα και την κερδοφορία τους έχοντας τοποθετήσει τον πελάτη στην καρδιά του επιχειρείν τους» σημειώνεται από το θεσμό των Ευρωπαϊκών Βραβείων Επιχειρηματικότητας σχετικά με την κατηγορίας «customer focus», στην οποία διαγωνίζεται η ESET.
Η δεύτερη ανοιχτή ψηφοφορία κοινού θα διεξαχθεί από 3 Μαρτίου έως 16 Απριλίου 2015 και το αποτέλεσμα του τελικού αυτού γύρου ψηφοφορίας θα οδηγήσει στην επιλογή του «European Public Champion», με την ανακοίνωση και τη βράβευση να πραγματοποιούνται στην εκδήλωση «Awards Gala» το Μάιο του 2015.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ψηφοφορία διατίθενται στη σελίδα των Βραβείων.