Η Ericsson διατηρεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά την ηγετική της θέση στα Συστήματα Υποστήριξης Λειτουργίας Δικτύων (OSS), σύμφωνα με τη Gartner, Inc. και την έκθεση “Magic Quadrant for Operations Support Solutions”
Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων OSS και οι υπηρεσίες επιχειρησιακών λύσεων της εταιρείας προάγουν την ευελιξία για τα δίκτυα, τις υπηρεσίες και τους πελάτες των τηλεπικοινωνιακών φορέων σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό περιλαμβάνει την υποστήριξη για κάθε δραστηριότητα σχετική με τους πελάτες τους, καθώς οι φορείς καινοτομούν, εισέρχονται σε νέες κάθετες αγορές και δημιουργούν νέα οικοσυστήματα συνεργατών. Η Gartner, μια εκ των κορυφαίων εταιρειών έρευνας και συμβουλευτικής σχετικά με το IT σε παγκόσμιο επίπεδο, στην φετινή έκθεση αξιολόγησε τους προμηθευτές με βάση την ικανότητά τους να εκτελούν, καθώς και την πληρότητα του οράματός τους.
Η ηγετική θέση της Ericsson ως ιδανικός συνεργάτης για παρόχους τηλεπικοινωνιών ανά την υφήλιο προσδιορίζεται από τις ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες, την ολοκλήρωση συστημάτων, τις υπηρεσίες διαχείρισης και τις σουίτες λογισμικού που παρέχει η εταιρεία. Το λογισμικό και οι υπηρεσίες της Ericsson συμβάλλουν στη διαχείριση της πολυπλοκότητας και μειώνουν το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας με ένα μοναδικό συνδυασμό καθολικών, ολοκληρωμένων λειτουργιών και βελτιώσεις στις δυνατότητες, την εμπειρία και το λογισμικό του δικτύου. Αυτή τη στιγμή η Ericsson υποστηρίζει περισσότερα από 900 συστήματα OSS σε παγκόσμιο επίπεδο.
«Πιστεύουμε ότι η αναβάθμιση της θέσης της Ericsson ως προς την πληρότητα του οράματός της στην ανάλυση OSS Magic Quadrant της Gartner επικυρώνει τη στρατηγική μας και τις πρόσφατες παγκόσμιες εξαγορές μας. Ο ηγετικός μας ρόλος στην αγορά υποστηρίζεται από το, ολοκληρωμένο, προ-ενσωματωμένο modular σύστημα OSS που προσφέρουμε, το οποίο βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών μας, μειώνοντας παράλληλα τα κόστη και αυξάνοντας τα έσοδα», είπε ο Per Borgklint, Senior Vice President & Head of Ericsson’s Business Unit Support Solutions. «Η Ericsson είναι υπερήφανη που αναγνωρίζεται για την πληρότητα του οράματός της και την ικανότητά της να το υλοποιεί».
Το OSS Magic Quadrant αξιολογεί τους προμηθευτές που πωλούν ολοκληρωμένες λύσεις για τη διασφάλιση, την πληρότητα και τις δυνατότητες διαχείρισης των υπηρεσιών τους, καθώς και για τις νέες υποδομές OSS για την υποστήριξη SDN/NFV και για ευρείας κλίμακας πρωτοβουλίες, σχετικές με τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών των παρόχων υπηρεσιών επικοινωνίας.
Για να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών, οι τηλεπικοινωνιακοί φορείς πρέπει να συνεχίσουν να βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών τους, να εκμεταλλευθούν νέες πηγές εσόδων και να βελτιστοποιήσουν την επιχειρηματική τους αποδοτικότητά. Η Ericsson βοηθάει τους παρόχους να γίνονται ευέλικτοι με ένα ολοκληρωμένο, ενιαίο σύστημα λογισμικού OSS/BSS, καθώς και συμβουλευτικές υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης, ολοκλήρωση συστημάτων και δυνατότητες διαχείρισης υπηρεσιών.