Με την πιστοποίηση “Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία – Committed to Excellence – 1 star” του διεθνούς Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας E.F.Q.M. (European Foundation for Quality Management) διακρίθηκε η Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών της Cyta Ελλάδος.
Η απονομή της Πιστοποίησης έγινε στο πλαίσιο της Μεγάλης Γιορτής της Επιχειρηματικής Αριστείας, «ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2014», που διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, την Τρίτη 25 Νοεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος”. Την Πιστοποίηση παρέλαβε ο κ. Σπύρος Χριστοφίδης, ο οποίος από τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή και Διευθυντή Εξυπηρέτησης Πελατών, επόπτευσε όλο το έργο και την πορεία της αρμόδιας ομάδας, προς τον παραπάνω στόχο. Παραλαμβάνοντας την πιστοποίηση ο κ. Χριστοφίδης ανέφερε ότι «χαιρόμαστε, που ανήκουμε σε αυτή την Οικογένεια της Αριστείας». Μίλησε, επίσης, για τον ενθουσιασμό μιας μεγάλης ομάδας 53 ανθρώπων της Cyta από όλη την Ελλάδα, «που πρωτοστάτησαν για την επίτευξη του στόχου με σκοπό να αναδείξουν τη Cyta Ελλάδος ως μια εταιρεία που είναι… Committed to Excellence».
Η θυγατρική του Εθνικού Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Κύπρου, εκπλήρωσε με απόλυτη επιτυχία όλα τα απαραίτητα κριτήρια που την οδήγησαν στο παραπάνω αποτέλεσμα, το οποίο αποτελεί το πρώτο της βήμα προς την Ευρωπαϊκή Επιχειρηματική Αριστεία. Η πιστοποίηση της εταιρείας με τη «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία» του EFQM επιβεβαιώνει μέσω ενός διεθνώς αναγνωρισμένου, επιχειρηματικού μοντέλου, την αφοσίωση της Cyta Ελλάδος στην Ποιότητα και στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη, καθώς και την έμπρακτη προσήλωσή της προς την Επιχειρηματική Αριστεία.