Η Sony, μετά από τη συνεχή πτώση που καταγράφει στα οικονομικά της αποτελέσματα, σχεδιάζει να μειώσει τη δραστηριότητά της στους τομείς της κινητής τηλεφωνίας και της τηλεόρασης και να μεταφέρει την εξοικονόμηση που θα προκύψει, προς την αγορά των videogames, δηλαδή το Playstation.
Βλέποντας να χάνει συνεχώς έδαφος από την πλευρά του περιεχομένου από την Apple και από την πλευρά των συσκευών από την Samsung, βάζει πλέον ως στόχο να αυξήσει το ποσοστό κέρδους, ακόμη και αν οι πωλήσεις μειωθούν κατά 30%.
«Δεν έχουμε στόχο να αυξήσουμε τον όγκο, ούτε το μερίδιο αγοράς, αλλά καλύτερα κέρδη» δήλωσε ο Hiroki Totoki , νεοδιορισθείς επικεφαλής του τμήματος κινητής τηλεφωνίας της Sony, κατά τη συνδιάσκεψη με τους επενδυτές. Αφορμή ήταν μια ακόμη κακή επίδοση στις πωλήσεις των Xperia smartphones. Ο Totoki συμπλήρωσε επίσης ότι, περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της εταιρίας σχετικά με την πορεία που θα ακολουθήσει στην κινητή, θα ανακοινωθούν πριν το τέλος του Μαρτίου του 2015.
Επίσης στο περιθώριο της συνδιάσκεψης, στελέχη δήλωσαν στο Reuters ότι η Sony, δεν προτίθεται να ανανεώσει τη σύμβαση χορηγίας των ποδοσφαιρικών διοργανώσεων της FIFA.
Στο πλαίσιο της νέα τριετούς επιχειρηματικής περιόδου, η Sony ανακοίνωσε ότι έχει στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις του τμήματος videogames της κατά ένα τέταρτο και να φτάσει στα 13,6 δισεκατομμύρια δολάρια, συνεπικουρούμενα από την παροχή εξατομικευμένης τηλεόραση, βίντεο και διανομής μουσικών υπηρεσιών κάτω από συνδρομητικό μοντέλο.