H Lenovo Group ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014.
Τα τριμηνιαία έσοδα ανήλθαν στα US$10.5 δισεκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση 7% από έτος σε έτος. Τα καθαρά κέρδη του δευτέρου τριμήνου αυξήθηκαν με ταχύτερους ρυθμούς με έσοδα προ-φόρων αυξημένα κατά 24% από έτος σε έτος στα US$329 εκατομμύρια, ενώ τα κέρδη αυξήθηκαν 19% από έτος σε έτος στα US$262 εκατομμύρια. Η εστίαση της Lenovo στην δυναμική υλοποίηση των σχεδίων της και τα καινοτόμα προϊόντα οδήγησε σε ένα υψηλό ρεκόρ των 35,6 εκατομμυρίων smart phones, PCs και tablets να αποστέλλονται παγκοσμίως.
Με ένα σταθερό και αποτελεσματικό σχέδιο, η εταιρεία συνεχίζει να βελτιώνει το μερίδιο στην αγορά και τα κέρδη της, ενώ παράλληλα επενδύει στο μέλλον. Τα τελευταία 2 χρόνια, η Lenovo έχει χτίσει μια κορυφαία παγκόσμια επιχείρηση στον τομέα των κινητών και των εταιρικών συσκευών και έχει θέσει τις βάσεις για να επιταχύνει με γρήγορους ρυθμούς τους Ecosystem και Cloud κλάδους της. Σήμερα, αυτοί οι τρείς κλάδοι αποτελούν το 15% των συνολικών εσόδων της Lenovo, συν 4% σε σχέση με πριν από τρία χρόνια. Ο κλάδος enterprise με ην κυκλοφορίας ενός νέου line up, της επόμενης γενιάς προϊόντων ΤhinkServer, το Σεπτέμβρη, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, με 35% αύξηση στον όγκο πωλήσεων, ενώ τα καθημερινά downloads από το Lenovo App Store είναι περισσότερα από 30 εκατομμύρια, περισσότερα από το διπλάσιο σε σχέση με την περσινή χρονιά.
«Η Lenovo είχε άλλο ένα ισχυρό τρίμηνο με άριστα μερίδια αγορά και αύξηση στα κέρδη της. Όχι μόνο φτάσαμε σχεδόν το 20% του μεριδίου στους υπολογιστές, αλλά γίναμε και η #1 εταιρία στην ευρύτερη αγορά για PC και tablet, για πρώτη φορά. Το Μάιο, είχαμε θέσει τη θέση αυτή ως ένα στόχο για τα επόμενα 2 χρόνια, αλλά το πετύχαμε σε 2 τρίμηνα», δήλωσε ο Yuanging Yang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo. «Και τον τελευταίο μήνα, κλείσαμε με επιτυχία τη συμφωνία εξαγοράς της Motorola Mobility και του IBM x86. Με αυτές τις δύο συμφωνίες, είμαστε τώρα #3 και στους δύο κλάδους, αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι. Θα επαναλάβουμε την επιτυχία μας στα PC με το να ξεπεράσουμε την αγορά και να προκαλέσουμε τους πρώτους δύο. Η Mobile και Enterprise είναι τώρα οι νέοι μοχλοί ανάπτυξης μας, και με τη πάροδο του χρόνου, όπως και στους υπολογιστές, θα γίνουν πηγή εσόδων επίσης».
Επιπλέον απεικόνιση της ανάπτυξης της εταιρίας είναι οι επιδόσεις στις κατηγορίες smart phones, tablets και PC. H Lenovo έγινε ο νούμερο 1 προμηθευτής σε PC και tablet, για πρώτη φορά, με μερίδιο αγοράς 14.1%, συν 1,2% από έτος σε έτος, ένα σημαντικό ορόσημο, 6 τρίμηνα πριν το χρονικό στόχο. Αυτό κατέστη δυνατό, με τα 3 εκατομμύρια πωλήσεις σε tablet, παγκοσμίως, συν 30.6% από έτος σε έτος, με πωλήσεις εκτός Κίνας και με τη ισχυρή απόδοση των PC, όπου για το έκτο συνεχόμενο τρίμηνο, η Lenovo παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής PC στον κόσμο*.
Είχε το υψηλότερο, από ποτέ, τριμηνιαίο μερίδιο αγοράς της τάξης των 19.7%, συν 2.1 μονάδες από έτος σε έτος. Τέλος, η Lenovo αύξησε τις αποστολές smart phone κατά 38% από έτος σε έτος παραμένοντας #4 στο τέλος του τριμήνου, αν και με την εξαγορά της Motorola την προηγούμενη εβδομάδα, έχει εξασφαλίσει την #3 θέση.
Τα μικτά κέρδη της εταιρείας για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 15% από έτος σε έτος στα US$1.46 δισεκατομμύρια, με μικτό περιθώριο κέρδους 13.9%. Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 29% από έτος σε έτος στα US$365 εκατομμύρια. Τα βασικά κέρδη ανα μετοχή για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν στα 2.52 US σεντς ή 19.54 HK σεντς. Τα καθαρά ταμειακά αποθέματα, όπως φαίνονται ως τις 30 Σεπτέμβρη 2014, ανήλθαν σε US$3.2 δισεκατομμύρια. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Lenovo κήρυξε προμέρισμα 6 HK cents ανά μετοχή.
Γεωγραφική Επισκόπηση
Τα έσοδα της Lenovo στην Κίνα ανήλθαν στα US$3.8 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, μια μείωση 2% από έτος σε έτος, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 36% των παγκοσμίων εσόδων της εταιρείας, ενώ το συνολικό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε από 0.5 μονάδες στις 5.8 μονάδες από έτος σε έτος. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η Lenovo προστάτευσε την κυριαρχία της στους υπολογιστές με 37% μέρισμα και οδήγησε το λειτουργικό περιθώριο στην κατηγορία των PC στο 7%. Η Lenovo συνεχίζει να επενδύει στο 4G και διευρύνει την αγορά για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας στα smart phones.
Τα έσοδα της Lenovo στην Ασία ανήλθαν στα US$1.6 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, ή 15% των παγκοσμίων εσόδων της εταιρείας, συν 3% από έτος σε έτος, με λειτουργικό περιθώριο κέρδους ρεκόρ, της τάξης των 4.4%, συν 2.7 μονάδες από έτος σε έτος και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στα PC κατά 16.0%, συν 1.5 μονάδες από έτος σε έτος. Μεγάλος όγκος αποστολών smart phones παρατηρήθηκε σε ολόκληρη την περιοχή της ASEAN.
Τα έσοδα της Lenovo στην Ευρώπη/Μέση Ανατολή/Αφρική (ΕΜΕΑ), κατά το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, συνέχισαν την ταχεία ανάπτυξη τους , φτάνοντας τα US$753 εκατομμύρια, μια αύξηση 33% για να φτάσει τα US$3 δισεκατομμύρια. Αυτή η επιτυχία οδήγησε τη Lenovo να κάνει ρεκόρ στα παγκόσμια έσοδα της κατά 29%. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Lenovo έχει σημειώσει 19.3% μερίδιο αγοράς στους υπολογιστές, στην EMEA, συν, σχεδόν 44%. Η Lenovo κατέκτησε την #1 θέση στα PC σε 16 χώρες της EMEA, ενισχύοντας της #2 θέση της στην αγορά PC στην ΕΜΕΑ.
Προϊοντική Επισκόπηση
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου, οι πωλήσεις της Lenovo σε Laptop PC, της τάξης των US$5.5 δισεκατομμυρίων, παράγοντας το 52% των συνολικών εσόδων της Lenovo.
Σε ολόκληρο τον κλάδο, οι αποστολές σε laptop έφτασαν το 0.9% από έτος σε έτος, μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με την μείωση των του 12% του προηγούμενου έτους. Η εταιρεία κέρδισε 2.5 μονάδες του μεριδίου και κατέκτησε μερίδιο αγοράς 21%. Κατά το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, η Lenovo ανακοίνωσε τη νεότερη έκδοση του δημοφιλούς ThinkPad Helix, ένα απαράμιλλο επιχειρηματικό δυο σε ένα Ultrabook. Το νέο ThinkPad Helix ζυγίζει μόλις 2.98 λίβρες, έχει πάχος μόλις 0,38 εκατοστά και είναι 15% πιο λεπτό από τον προκάτοχο του.
Οι αποστολές των PC της Lenovo αυξήθηκαν κατά 6.4%, παγκοσμίως, από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια του δεύτερου οικονομικού τριμήνου, σε σύγκριση με τη συνολική μείωση της βιομηχανίας κατά 2,3%. Ως αποτέλεσμα, η Lenovo κέρδισε 1.5 μονάδες μεριδίου, από έτος σε έτος, και κατέκτησε ένα 18% μεριδίου αγοράς. Οι ενοποιημένες πωλήσεις της Lenovo σε PC, κατά το δεύτερο τρίμηνο, αυξήθηκαν κατά 11%, από έτος σε έτος, στα US$3 δισεκατομμύρια, ή 29% από τα συνολικά παγκόσμια έσοδα της εταιρείας. Στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, η Lenovo ανακοίνωσε ένα νέο λεπτότερο και πιο ελαφρύ HORIZON tabletop υπολογιστή, με πάχος μόνο 0.59 ίντσες και βάρος λίγο περισσότερο από 5 λίβρες. Το μοντέλο HORIZON 2S είναι 10 λίβρες πιο ελαφρύ από το πρωτότυπο HORIZON 2, καθιστώντας το πιο εύκολο στην μεταφορά τους από δωμάτιο σε δωμάτιο ή ακόμη και έξω από το σπίτι.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις των κινητών συσκευών της Lenovo**, συμπεριλαμβανομένων smart phones και των tablets, μειώθηκαν κατά 6% από έτος σε έτος, κατά το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, στα US$1.4 δισεκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας το 13% των συνολικών εσόδων της εταιρείας κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Οι αποστολές smartphones άγγιξαν ρεκόρ, συν 38%, σε περισσότερες από 45 αγορές. Στην Κίνα, η κατηγορία των smart phones παρέμεινε ισχυρή, ενώ η ζήτηση εκτός της Κίνας ήταν ακόμη μεγαλύτερη. H Ινδία/ Νοτιοανατολική Ασία, τη Ρωσία/ ΕΜΕΑ και τη Λατινική Αμερική ήταν όλα αστέρια, με αντίστοιχη αύξηση μονάδας περίπου 120%, 400% και 150%.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης IFA Consumer Electronics 2014, στο Βερολίνο, η Lenovo παρουσίασε τα τελευταία της μοντέλα smart phone; το νέο VIBE X2 με ένα μοναδικό τριών στρώσεων σχεδιασμό, το νέο VIBE Z2 με ένα κομψό trend-setting σχεδιασμό, βελτιωμένη απόδοση και επαγγελματικού επιπέδου δυνατότητες για φωτογραφία. Επίσης στην έκθεση IFA, η Lenovo παρουσίασε ένα νέο tablet, το TAB S8, το πρώτο Android tablet με 8 ίντσες, το οποίο τροφοδοτείται από έναν επεξεργαστή Intel. Το Tab S8 ζυγίζει μόλις 0.65 λίβρες και είναι 0.31 ίντσες πιο λεπτό, σχεδόν όσο λεπτό όσο ένα πρότυπο μολύβι.