Η ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών της Βρετανίας Ofcom, επέβαλε πρόστιμο ύψους 250 εκατ. λιρών στην Three για τη μη συμμόρφωση με τους κανόνες για το χειρισμό των παραπόνων των πελατών.
Έπειτα από έρευνα που διεξήχθει από την Ofcom, διαπιστώθηκε ότι η Hutchison 3G UK (Three) δεν χειρίζεται τα παράπονα των πελατών μέσα στο κανονικστικό πλαίσιο, καθώς πολλές από τις καταγγελίες πελατών “έκλεισαν”, χωρίς η εταιρεία να αποδείξει ότι είχαν επιλυθεί πλήρως τα ζητήματα.
Το χρηματικό πρόστιμο των 250 εκατ. λιρών που επιβλήθηκε από την Ofcom, μετακυλίεται στο HM Treasury, το Υπουργείο Οικονομικών της χώρας και είναι πληρωτέο εντός 30 ημερών από την παραλαβή της κοινοποίησης της ποινής.