Η εξειδικευμένη λύση λογισμικού Pharma της Entersoft, βασισμένη στο Entersoft Mobile Sales Force Automation & Entersoft Mobile Merchandising, καλύπτει ολοκληρωμένα τις ανάγκες του δικτύου πωλήσεων και ιατρικής ενημέρωσης της αγοράς του Life Science.
Στην ελληνική αγορά, περισσότερα από 350 στελέχη πωλήσεων και ιατρικοί επισκέπτες, από 20 ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, επωφελούνται καθημερινά από τη χρήση της εξειδικευμένης λύσης (Pharma) που τους προσφέρει το Entersoft Mobile.
Η αγορά του Life Science περιλαμβάνει πολλά εξειδικευμένα κανάλια πωλήσεων, φαρμακεία, φαρμακαποθήκες, Super Markets κ.ά., αλλά και πολυδιάστατες κατηγορίες προϊόντων. Η κάθετη λύση Pharma της Entersoft βελτιστοποιεί το σύνολο των πολύπλοκων αυτών διαδικασιών πώλησης από το στρατηγικό σχεδιασμό, την υλοποίηση των ενεργειών marketing και πωλήσεων στο φυσικό χώρο του πελάτη, την ενημέρωση και τις διαδραστικές παρουσιάσεις (e-detail), την παραγγελιοληψία και το merchandising (στα φαρμακεία), τις εμπορικές & πιστωτικές πολιτικές, έως την αξιολόγηση και αναφορά της ατομικής και συνολικής απόδοσης των στελεχών πωλήσεων και ιατρικής ενημέρωσης. Με αυτόν τον τρόπο το λογισμικό, συμβάλλει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των πωλήσεων, ενισχύει τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και συντελεί στη στοχευμένη και άμεση λήψη αποφάσεων.
Η κάθετη λύση Pharma της Entersoft έχει επιλεγεί και προσφέρει ουσιαστικά και άμεσα οφέλη σε ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς του κλάδου και σε εταιρείες όπως η Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς Α.Ε.Β.Ε., ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ., Frezyderm Α.Ε.Β.Ε., GAP Α.Ε., Lavipharm Hellas Α.Ε. (μέσω της Lavisoft A.E.), L’Oreal Hellas Α.Ε., PharmaSwiss Hellas Α.Ε., μεταξύ άλλων.