Όλες οι διαθέσιμες εφαρμογές στην Ευρώπη για αγορές μέσω κινητού στον νέο πανευρωπαϊκό δείκτη της MasterCard.
Το λανσάρισμα του πανευρωπαϊκού δείκτη που θα καταγράφει όλες τις διαθέσιμες εφαρμογές για αγορές μέσω κινητού στην Ευρώπη με την ονομασία Mobile Top App Index by MasterCard ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του World Retail Congress η MasterCard.
Ο Δείκτης θα καταγράψει και θα βαθμολογήσει τις καλύτερες εφαρμογές κινητών σε 36 ευρωπαϊκές αγορές και θα δώσει στοιχεία για τον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την κινητή τεχνολογία για αγορές on the go. Oι καλύτερες εφαρμογές κινητών για αγορές στην Ευρώπη, σε 20 κατηγορίες, θα ανακοινωθούν στο Mobile World Congress το Μάρτιο του 2015.
«Καθώς η καινοτομία πηγαίνει χέρι-χέρι με την ολοένα αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση, ποτέ άλλοτε δεν ήταν ευκολότερο να ψωνίζουμε με το κινητό μας. Ο δείκτης Mobile Top App θα ξεχωρίσει από το σύνολο των εφαρμογών τις καλύτερες λύσεις για αγορές μέσω κινητού, προς όφελος των ευρωπαίων καταναλωτών και εμπόρων λιανικής. Ας μην ξεχνάμε ότι η MasterCard είναι εταιρεία τεχνολογίας που συνδέει τις τράπεζες, τους λιανέμπορους και τους καταναλωτές», σχολίασε ο Javier Perez, Πρόεδρος της MasterCard Ευρώπης.
Αναλυτικότερα, μια ομάδα ειδικών της MasterCard, σε στενή συνεργασία με τον Dr. Carsten Sørensen, Συνεργάτη Καθηγητή Ψηφιακής Καινοτομίας στο London School of Economics and Political Science, θα αξιολογήσουν τις εφαρμογές. Ο Dr. Carsten Sørensen σχολίασε τα εξής: «Η ποικιλία των διαθέσιμων εφαρμογών για smartphones αλλάζει ριζικά τον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται όσα κάνουν καθημερινά. Οι στενές σχέσεις που οι άνθρωποι έχουν με τα smartphones τους δημιουργεί την ανάγκη για καινοτόμες εφαρμογές (apps) υψηλής ποιότητας. Καθώς οι αγορές είναι κάτι που κάνουμε καθημερινά, ο Top App Index της MasterCard έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους καταναλωτές να βρουν την εφαρμογή (αpp) για αγορές που χρειάζονται και που θα δράσει ως καταλύτης για όλη τη βιομηχανία».
ΧΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ
Πριν το λανσάρισμα του Δείκτη Μobile Top App από τη MasterCard, διεξήχθη έρευνα κατά την οποία οι καταναλωτές ερωτήθηκαν σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούν τώρα τις εφαρμογές των κινητών τους για τις αγορές τους.
• Περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους χρήστες smartphone έχουν ήδη εγκαταστήσει στο κινητό τους εφαρμογές για αγορές, ενώ το 56% αυτών των καταναλωτών χρησιμοποιεί αυτές τις εφαρμογές τακτικά. Το 38% των Ευρωπαίων χρηστών smartphone είπαν ότι σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές κινητών για αγορές μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
• Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές για αγορές είναι εκείνες που επιτρέπουν τα mobile top ups και βοηθούν τους χρήστες να επιλέξουν και να αγοράσουν ποικίλο περιεχόμενο από τα Μέσα. Η αγορά on the go προϊόντων μόδας ή ομορφιάς καθώς και εισιτηρίων για ψυχαγωγία, γίνεται επίσης πολύ δημοφιλής. Περίπου το 30% των χρηστών που χρησιμοποιούν τακτικά εφαρμογές δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει τέτοιες υπηρεσίες.
• Αν και η ασφάλεια παραμένει η κεντρική ανησυχία για τους αγοραστές μέσω κινητού, η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι αν οι καταναλωτές νιώσουν ότι οι αγορές μέσω της εφαρμογής στο κινητό τους «εξοικονομεί» χρήματα ή τους διευκολύνει, το 60% θα έκανε αγορές ευχαρίστως μέσα από μια εφαρμογή κινητού πιο συχνά.
Ο Chris Kangas, Επικεφαλής των Ανέπαφων Συναλλαγών της ΜasterCard για την Ευρώπη, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι καταναλωτές γίνεται μέσω κινητού. Υπάρχουν εξαιρετικές εφαρμογές από πολλούς λιανέμπορους στην Ευρώπη, όμως είναι πολύ δύσκολο να εντοπίσεις τις καλύτερες, λόγω των διαφορετικών αγορών και γλωσσών. Είμαι πεπεισμένος ότι μέχρις ότου ολοκληρώσουμε τον Δείκτη, το Μάρτιο του 2015, θα είμαστε σε θέση να εντοπίσουμε τις πιο καινοτόμες εφαρμογές για αγορές στην Ευρώπη και να μοιραστούμε τις πολύτιμες πληροφορίες μας σχετικά με την αγορά των εφαρμογών κινητών τηλεφώνων για αγορές».