Μια καινοτόμα Mobile εφαρμογή για την ελληνική αλλά και την παγκόσμια τουριστική αγορά, ανέπτυξε και υλοποίησε η GLOBO Technologies, για λογαριασμό του κορυφαίου ταξιδιωτικού οργανισμού TUI Hellas.
Πρόκειται για μια αξιόπιστη εφαρμογή πωλήσεων ‘’στο δρόμο’’ με τη χρήση φορητών συσκευών -Tablet & Mobile POS- που χρησιμοποιείται ήδη με μεγάλη επιτυχία από 550 συνεργάτες-πωλητές της TUI και με την οποία πραγματοποιούνται πωλήσεις εκδρομών σε τουρίστες από το εξωτερικό που βρίσκονται για διακοπές στην Ελλάδα.
Μέσα από μια απλή και αυτοματοποιημένη διαδικασία, οι συνεργάτες της TUI πραγματοποιούν σε εβδομαδιαία βάση περισσότερες από 10.000 πωλήσεις πακέτων τουριστικών εκδρομών, σε χώρους συγκέντρωσης τουριστών σε όλη την ελληνική επικράτεια. Η παρουσίαση και αγορά των εκδρομικών πακέτων γίνεται αποκλειστικά μέσα από συσκευές tablet (iPad), ενώ παράλληλα και σε συνεργασία με τα tablets χρησιμοποιούνται συσκευές mPOS (Ingenico) αφενός για να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών και αφετέρου για την άμεση εκτύπωση εισιτηρίων και αποδείξεων. Η mobile εφαρμογή έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να λειτουργεί τόσο on-line όσο και off-line.
Το “iPad ALS (Application for Local Sales)” όπως ονομάζεται η εφαρμογή, υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα GO!Enterprise Mobilizer, η οποία αποτελεί ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον για την ανάπτυξη, εγκατάσταση και διαχείριση των B2E και B2B ασφαλών κινητών εφαρμογών. Η ανάπτυξη της Mobile εφαρμογής υλοποιήθηκε από εξειδικευμένους μηχανικούς της διεύθυνσης Mobility Business Solutions της Globo. Είναι αξιοσημείωτο ότι η χρήση της πλατφόρμας GO!Enterprise εξασφάλισε την κεντρικά ελεγχόμενη και ασφαλή σύνδεση στο πληροφοριακό σύστημα SAP R3 που βρίσκεται εγκατεστημένο στα κεντρικά γραφεία της TUI Hellas και περιλαμβάνει όλα τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την προβολή και αυτοματοποιημένη πώληση των εκδρομών. Η διασύνδεση με το SAP υλοποιήθηκε μέσω WEB services που ανέπτυξε η εταιρεία Agile, πιστοποιημένος συνεργάτης της SAP και partner της Globo.
Ταυτόχρονα, οι εταιρείες Mellon Technologies και Cardlink – συνεργάτες της GLOBO Technologies- προμήθευσαν τον εξοπλισμό των συσκευών mPOS και υλοποίησαν την αποτελεσματική επικοινωνία τους με την πλατφόρμα GO!Enterprise, αναπτύσσοντας ειδικές εφαρμογές τόσο για την εκκαθάριση των συναλλαγών, όσο και για την εκτύπωση των εισιτηρίων. Το έργο παρά την πολυπλοκότητα και τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (45 ημέρες περίπου).
Σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία του αποτέλεσε η άριστη συνεργασία τόσο με τους συνεργάτες της Globo, Agile, Mellon και Cardlink όσο και με τη Διεύθυνση Πληροφορικής της TUI Hellas, η οποία διέθεσε εξειδικευμένα στελέχη και πόρους τόσο στη φάση υλοποίησης, όσο και στη φάση της παραγωγικής λειτουργίας.
O Δρ. Σταύρος Δανιήλ, (IT Country Manager) της TUI Hellas δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ήδη από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της συγκεκριμένης εφαρμογής τα ποσοτικά αποτελέσματα ξεπέρασαν τις αρχικές προσδοκίες μας, αλλά αυτό που είναι πραγματικά εντυπωσιακό είναι ότι η αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας οδήγησε σε αισθητή αύξηση της παραγωγικότητας, καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και βελτιστοποίηση της εικόνας μας προς τους πελάτες μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι γιατί καταφέραμε μέσα από μια απολύτως αξιόπιστη, ασφαλή και ταχύτατη διαδικασία να πετύχουμε σημαντική βελτίωση στις υπηρεσίες μας και να αυξήσουμε την ικανοποίηση των συνεργατών και πελατών της εταιρείας μας».