Επένδυση συνολικού ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ υλοποιεί η Wind για τη ριζική αλλαγή όλων των καταστημάτων της.
Το έργο ήδη ξεκίνησε από το κεντρικό κατάστημα της Κηφισίας στο Μαρούσι και μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουν ανακαινιστεί άλλα 12 καταστήματα.
Το χρονοδιάγραμμα προβλέπει, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί η αλλαγή σε άλλα 40, ενώ το σύνολο των 305 σημείων που αποτελείται από 235 καταστήματα Wind και 70 αποκλειστικών συνεργατών θα έχει αλλάξει εμφάνιση μέχρι το τέλος του 2015.
Η προσδοκία είναι η όλη αυτή προσπάθεια να αποδώσει περισσότερες πωλήσεις. Τα στελέχη της εταιρείας που παρουσίασαν το πρώτο πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα απέφυγαν να μιλήσουν συγκεκριμένα για τις προσδοκίες τους ωστόσο ελέχθη πως αναμένεται αύξηση των πωλήσεων σε διψήφιο ποσοστό.
Όπως σημείωσε σχετικά ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Κώστας Τσαγκανός «με τα νέα μας καταστήματα στην ουσία ξανα-συστήνουμε τη Windστη λιανική αγορά. Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε, αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία που είχε ο πελάτης και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό».
Στα νέα καταστήματα ενδιαφέρουσα είναι η καινοτομία που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά με τις διαδραστικές οθόνες αφής και το ειδικό λογισμικό που έχει δημιουργήσει η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, όπου ο επισκέπτης εξερευνά και προσωποποιεί τις επιλογές του στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό ή συγκρίνει live τις συσκευές που τον ενδιαφέρουν.
Η Wind έχει να κάνει ανανέωση των καταστημάτων της από το 2007 όταν έγινε η μετονομασία της από ΤΙΜ σε Wind. Η αρχιτεκτονική των νέων καταστημάτων της Wind φέρει την υπογραφή του μεγαλύτερου διεθνούς γραφείου εξειδίκευσης στο brand & retail design, την Allen International.