Ολοκληρώθηκε με επιτυχία από την Data Communication το έργο Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) στην Εταιρεία Παροχής Αερίου Θεσσαλονίκης και στην Εταιρεία Παροχής Αερίου Θεσσαλίας.
Συγκεκριμένα, το έργο αφορά στην ανάπτυξη σύγχρονης και ολοκληρωμένης υποδομής για την εξυπηρέτηση των πελατών των δύο εταιρειών, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις διαδικασίες ένταξης στο δίκτυο φυσικού αερίου (αιτήσεις, μελέτες, προσφορές, εσωτερικές εγκαταστάσεις, συμβόλαια κατασκευής, επεκτάσεις δικτύου, κτλ), αλλά παράλληλα και στην υλοποίηση λύσης Contact Center για την Εμπορική και για την Τεχνική Διεύθυνση. Έπειτα από αναλυτική μελέτη των αναγκών των δύο οργανισμών, η Data Communication σχεδίασε, υλοποίησε και υποστηρίζει τεχνικά μια καθετοποιημένη λύση βασισμένη στο Microsoft Dynamics CRM, πλήρως διασυνδεδεμένη με τα backoffice συστήματα (διαχείριση επιχειρησιακών πόρων Microsoft Dynamics NAV και διαχείρισης εγγράφων), το τηλεφωνικό κέντρο καθώς και το σύστημα καταγραφής κλήσεων.
Ο κ. Λεωνίδας Μπακούρας, Διευθυντής Εμπορικών Δραστηριοτήτων Εξωτερικών Σχέσεων & Ρυθμιστικών Θεμάτων των ΕΠΑ Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας, δήλωσε: «Η σύγχρονη υποδομή που εγκαταστάθηκε, εξυπηρετεί βέλτιστα τις ανάγκες για ολοκληρωμένη εικόνα της σχέσης με τους πελάτες μας, της καλύτερης και πιο προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, αλλά και τις αυξημένες απαιτήσεις εξωστρέφειας που θα αποτελέσει «όχημα» για τα μελλοντικά σχέδια των δύο επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα της αγοράς ενέργειας».
Από πλευράς της Data Communication, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Παναγιώτης Βασιλειάδης σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός τόσο απαιτητικού έργου στον στρατηγικό για την εταιρία μας, κλάδο της ενέργειας και ειδικότερα του φυσικού αερίου. Για μια ακόμη φορά αποδείξαμε πως η Data Communication ειδικεύεται στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη αξιόπιστων και καινοτόμων λύσεων λογισμικού, που ενδυναμώνουν τον επιχειρησιακό σχεδιασμό των μεγάλων οργανισμών».