Η Huawei ανακοίνωσε αύξηση ως και 62% στις αποστολές smartphone για το πρώτο εξάμηνο του 2014, με 34,27 εκατ. τεμάχια.
Η αύξηση προήλθε κυρίως από νέα μοντέλα που εισήχθησαν στην αγορά, τα Mate 2 4G και Ascend P7, όπως δήλωσε η Huawei.
Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν από την αύξηση του μάρκετινγκ της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της χορηγίας σε γνωστούς ποδοσφαιρικούς συλλόγους στην Ευρώπη.
Η Huawei, δήλωσε ότι το μερίδιο αγοράς ανήλθε σε 3% σε Γερμανία και Ισπανία και έχει ως στόχο να αυξηθεί έως και 5%.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2014, η Huawei έχει αποστείλει 20,56 εκατ. smartphones στις αγορές Ασίας, Λατινικής Αμερικής, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, μια αύξηση της τάξεως του 85% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι αποστολές αυξήθηκαν 550% στη Μέση Ανατολή και την Αφρική, 275% στη Λατινική Αμερική, 180% στην Ασία και 120% στην Ευρώπη.