Το Facebook εξετάζει την ιδέα της εξέλιξης των σχέσεων του με τους διαφημιστές που εκπροσωπεί, μέσω της εισαγωγής του κουμπιού «Buy» στις εφαρμογές του.
Πιο συγκεκριμένα, το δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να ενδιαφέρεται για την μετατροπή του σε ένα μετα-αγοραστικό χώρο, όπου ο χρήστης θα μπορεί να αγοράζει επί τόπου όποια διαφημιζόμενα προϊόντα των ενδιαφέρουν.
Τα πρώτα βήματα για το συγκεκριμένο εγχείρημα έχουν ήδη γίνει, με την εισαγωγή της δυνατότητας “Autofill” στη mobile εκδοχή του Facebook. Η συγκεκριμένη εφαρμογή επιτρέπει την αποθήκευση των πιστωτικών πληροφοριών του χρήστη στο προφίλ του. Έτσι, η αγορά προϊόντων από διάφορα sites που συνεργάζονται με το Autofill μπορεί να πραγματοποιηθεί άμεσα, μέσω της σύνδεσης με το προφίλ του χρήστη, χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης-αγοραστής να πληκτρολογήσει όλα τα στοιχεία του,
Ο Nicolas Franchet , επικεφαλής λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου του Facebook, δήλωσε ότι : «Η ιδέα είναι, έχοντας τα στοιχεία της κάρτας σας στο αρχείο, να μπορούμε να μεταφέρουμε τις πληροφορίες σας πριν από μια αγορά. Αυτή τη στιγμή κάνετε κλικ στη διαφήμιση που υπάρχει στο Facebook, μεταφέρεστε στον αντίστοιχο σύνδεσμο και πρέπει στη συνέχεια να εισάγετε τις πληροφορίες σας – τελικά θα θέλετε να μην χρειάζεται να το κάνετε αυτό».
Αν τελικά επιτευχθεί κάτι τέτοιο, τα οικονομικά οφέλη για το Facebook θα είναι σημαντικά. Μάλιστα το έτερο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης, το Twtter, φαίνεται να εξετάζει συμφωνίες ανάλογης φύσης με την Amazon.