Η hellas online, ο πρώτος τηλεπικοινωνιακός πάροχος που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες cloud στις ελληνικές επιχειρήσεις, εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών Software as a Service (SaaS) του hol cloud με την ανανεωμένη υπηρεσία hol cloud storage η οποία είναι μια επεκτάσιμη και οικονομική λύση για την ασφαλή αποθήκευση και onlineδιαχείριση των αρχείων της επιχείρησης από οποιοδήποτε σημείο και συσκευή (PC, Mac, laptop, κινητό, tablet).
Η ανανεωμένη υπηρεσία hol cloud storage προσφέρει μια σειρά από δυνατότητες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του επαγγελματία και της επιχείρησης για ασφαλή αποθήκευση δεδομένων, εύκολη συνεργασία (collaboration), άμεση πρόσβαση και οικονομία όπως:
- Διαφορετικά πακέτα πρόσβασης με αποθηκευτικό χώροαπό 2GB έως 1.5ΤΒ και αριθμό χρηστών από 1 έως 100
- Mobileapps για κινητά και tablets iOS και Android για άμεση πρόσβαση στα αποθηκευμένα αρχεία
- Λογισμικό για PC/Mac που επιτρέπει τον αυτόματο συγχρονισμό των δεδομένων στο holcloudstorage με τον τοπικό δίσκο καθώς και τον προγραμματισμό και λήψη διαφορικών (incremental) backups από τον υπολογιστή με ασφαλή αποθήκευση στο hol cloud storage
- Πρόσβαση μέσω web και υποστήριξη του πρωτοκόλλου Web DAV
- Παράλληλη πρόσβαση και διαχείριση αρχείων από πολλούς χρήστες που βρίσκονται εντός ή εκτός της επιχείρησής σας με ταυτόχρονη δυνατότητα προσθήκης κανόνων πρόσβασης και διαχείρισης (permissions)
Το ανανεωμένο hol cloud storage έρχεται να ενισχύσει το hol cloud που αποτελεί την πληρέστερη γκάμα υπηρεσιών Iaas, PaaS και SaaS στην ελληνική αγορά με προϊόντα όπως Virtual Cloud Servers, DisasterRecovery as a Service, Deep Archive & Backup as a Service, Desktop as a Service, Security as a Service, Virtual Private Cloud, co-location και shared hosting). Όλα αυτά με την υποστήριξη της hellas online, ώστε οι επιχειρήσεις να διασφαλίζουν τη συνολική τους κάλυψη, τόσο για τις υπηρεσίες πληροφορικής όσο και για τα τηλεπικοινωνιακά τους κυκλώματα πρόσβασης, από έναν και μόνον πάροχο με μία ενιαία σύμβαση υποστήριξης (end-to-end SLΑ) και άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα από την ομάδα εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών.